Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Error vid installation


Grains

Rekommendera Poster

Hej. Jag vet inte riktigt vad som är fel så chansar på denna sektionen. Har nyss formaterat och sitter både bakom en router - Norman antivirus(ej updaterad) och Nvidia + Win XP Home firewall.

 

När jag tankar program och försöker installera dom så får jag upp medelandet "NSIS Error" (SE BIFOGAD BILD). Har försökt med att stänga av Nvidia o XP firewall men detta verkar inte hjälpa. Någon som har en aning om varför jag inte lyckas installlera helt vanliga program som jag hämtar hem på datorn?

 

Fick nyss hem datorn efter att ha fått moderkortet utbytt. Kan det ha med att dom gjort bort sig när dom gjorde detta? Tacksam för alla tips!

 

//Templar

 

[bild bifogad 2006-10-05 23:22:08 av Templar]

871590_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, Nu har jag felsökt hela dagen med de länkarna utan att lyckas lösa det. Men efter att ha formaterat och försökt med en äldre dator och felet ffortfarande visas så är det enda som jag kan komma fram till att min router har någon spärr som kronglar till det hela. Någon som vet vad jag skulle kunna göra för ändringar på inställningarna på min Gigaset router för att kunna hämta hem filer utan att dom avbryts innan dom är klara?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...