Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
morfar

Nya inlägg

Rekommendera Poster

Trots att jag är inne på forumet varje dag, visas allt efter 29/9 som nytt (röd flagga).

Tacksam om någon kan förklara vad som är fel.

Använder Firefox, ifall det har någon betydelse.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan du har låst så att IDG inte får lagra cookies hos din webbläsare. Kanske en gammal kaka med en tid för din senaste inloggning finns kvar på datorn?

Osäker på om det fungerar så men undersök. Senaste inloggning borde ju egentligen vara lagrat i Eforums databas och inte lokalt på datorn.

/T

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kakor tillåts från "ursprungliga webbplatsen"

Automatiska inloggningen funkar, så det borde vara OK.

Igår testade jag att logga in från Explorer, sedan dess är det den tiden som gäller som senaste besök, både i Firefox och Explorer!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hänt sedan sist brukar visa det som hänt sedan man loggade in förra gången. Man kan ändra tiden genom att trycka på Tidsmaskinen i högerkolumnen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hmm, för mig så försvann det en röd flagga i den här tråden när jag ändrade i tidsmaskinen och uppdaterade sidan. Jag använder Firefox om det skulle spela någon roll.

Men du har röda flaggor på alla inlägg i den här tråden?

Vad står det för tid när du trycker på Tidsmaskinen?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

När jag skrev mitt första inlägg hade jag en tid 29/9 som senaste besök, efter att igår loggat in med Explorer, var det den inloggningstiden som stod som senaste besök, trots flera besök senare.

Nu har det helt plötsligt börjat fungera som det skall göra, kanske man måste vara aktiv på forumet för att det skall funka:), eller har Erik läst och åtgärdat?

Lustigt om ingen annan råkat ut för samma sak.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
efter att igår loggat in med Explorer, var det den inloggningstiden som stod som senaste besök, trots flera besök senare.

Du kanske inte blev utloggad mellan besöken av någon anledning.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...