Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

html-som tom. Jag fattar =)


moztwanted

Rekommendera Poster

Hej!

 

Har ett litet problem. Jag skulle behöva en enkel men stilren html-kod som jag kan använda för att skissa upp mitt index med.

 

Jag har varit på alla möjliga "free templates, free html-tools, blablabla" -sidor men inte lyckats hitta något som vore lika simpelt och enkelt att använda som jag har idag.

 

Min www.lionshop.se behöver ett index som jag skulle kunna ändra med den pyttelilla kunskap jag har om html, om någon smart typ skulle kunna skissa fram något enkelt jag skulle kunna använda =)

 

Ett problem jag uppfattat på sidorna nu är att man inte fattar att länkarna leder till en undersida och inte direkt till platsen länken hänvisar till.

Dessutom har jag svårt att hitta på en lösning för hur jag kan upplysa besökarna om att någonting har blivit uppdaterat eller nytt på index.

 

Jag vet att det ser korkat ut, men med min kunskap så tycker jag att det åtminstonde liknar någonting =)

 

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad menar du med en stilren html-kod?

Är det design-förslag på hur din förstasida kan se ut rent layout-mässigt?

 

(Rubriken är rätt svår att förstå)

 

 

[inlägget ändrat 2006-09-30 16:53:30 av Micke_skane]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har väldigt svårt att förklara.... :)

 

Jag behöver en "grund" i html, som jag förstår mig på med mina kunskaper om html.

Jag har tusen ider på hur det ska se ut men kan destå värre inte förverkliga dessa utan hjälp.

 

Om någon skulle kunna föreslå en design, layout eller liknande som jag har lätt att förstå och ändra innehåll på då jag uppdaterar sidorna vore det super!

 

Har en skiss men vet inte hur jag kan göra den i html

http://www.lionshop.se/joda.pdf <--Ursäkta orden i texten

 

... Hehhe

Ni får ett gott skratt varje gång jag skriver ett inlägg här :)

 

 

 

[inlägget ändrat 2006-09-30 17:16:54 av moztwanted]

[inlägget ändrat 2006-09-30 17:20:04 av moztwanted]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...