Minna Johannesen Posted September 5, 2000 Share Posted September 5, 2000 Hej ! Jag gör just nu en webshop och jag har ett ganska stort antal bilder som hör till... Hur gör jag för att få in dem... Bilderna har samma artikelnr som själva produkten och filändelsen slutar på .jpg? Har någon något tips...? Mvh Minna-Stina Link to comment Share on other sites More sharing options...
- carl - Posted September 5, 2000 Share Posted September 5, 2000 Lägg in bildkällan i en databas eller använd koden src="bildnummer<%= RecSet = prodid %> Tror jag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minna Johannesen Posted September 5, 2000 Author Share Posted September 5, 2000 Tack....det funkar alldeles utmärkt... Mvh Minna-Stina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bylle Posted September 7, 2000 Share Posted September 7, 2000 Du kan ju också använda ASPImage för att automatiskt göra en thumbnail av en bild när den läggs in i shoppen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabolic Posted October 9, 2000 Share Posted October 9, 2000 Vart hittar man ASPImage? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.