Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Någon som kan thunderbird...


lizzy_lini

Rekommendera Poster

Någon som vet om man kan ändra någon inställning, så att när man minimerar thunderbird försvinner det från aktivitetsfältet (som i outlook)

 

Sen så importerade jag mina kontakter från outlook vilka hamnade i en egen mapp. Kan man kopiera över dem till kontakterna jag hade sparat tidigare?

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med programmet TB-Tray kan du få Thunderbird att hamna nere i aktivitetsfältet, programmet hittar du här: http://www.sniperbeamer.de/tbtray/

 

På fråga två svarar vi, vet ej, men jag antar att det bara är att dra kontakterna till där du har dina andra. (Har inte Thunderbird på den här datorn så jag kan inte verifiera)

 

--

"I killed my dinner with karate -

kick ´em in the face, taste the body;

shallow work is the work that I do." -Joanna Newsom

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag antar att det bara är att dra kontakterna till där du har dina andra.

Visst så är det. Det dumma är bara att det inte känner av dubletter, men jag får radera dem manuellt.

Får pröva länken sen. Tack för snabbt svar. Blir en poäng.

 

Läste dit tidigare inlägg

Hittade dock direkt en bugg. Om man har både Firefox och Thunderbird igång så verkar den vilja lägga ner det program man senast använde i trayen. I mitt fall blev det Firefox

Antar att det är fixat, det var ju så längesen eller...? Inga andra buggar?

[inlägget ändrat 2006-09-21 15:31:54 av lizzy_lini]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste dit tidigare inlägg

Hittade dock direkt en bugg. Om man har både Firefox och Thunderbird igång så verkar den vilja lägga ner det program man senast använde i trayen. I mitt fall blev det Firefox

Oja, det var länge sen och är fixat.

 

Jag har inte hittat några buggar alls på sistone faktiskt, tycker att det fungerar riktigt bra nu för tiden.

 

--

"I killed my dinner with karate -

kick ´em in the face, taste the body;

shallow work is the work that I do." -Joanna Newsom

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...