Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Unika partiet=200 röster.


mindsleep

Rekommendera Poster

Allt är relativt.

 

Unika partiet kammade hem...hör och häpna...200 röster. I ett uttalande så talade Linda Rosing om att dom var nöjda.

 

Hon fick fråga om vilka som hon trodde hade röstat på dem. Linda säger:

-Jag tror att det är MÅNGA förstagångsväljare...bla bla bla.

 

Allt är relativt som sagt. Jag kan nästan garantera att jag hade kunnat skrammla ihop mer än 200 röster om jag var själv och hade ett eget parti. Jag vill inte vara elak...men...lägg ner.

 

//MVH Mindsleep

 

I am who i am, you are who you are, i respect that

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha...den var bra.

 

Ja de har verkligen fått exponering. Att de bara fått 200 röster är ju rent ut sagt BEDRÖVLIGT!

 

Men ändå är dom nöjda...det är UNIKT :)

 

//MVH Mindsleep

 

I am who i am, you are who you are, i respect that

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att inte fler genom dubbelseende, darriga händer, rädsla inför valet und so weiter lyckats pilla in deras valsedel i ett kuvert är ju en bedrift i sig.

 

De har ju den helt klart snyggaste partiledaren (sorry Reinfelt).

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att inte fler genom dubbelseende, darriga händer, rädsla inför valet und so weiter lyckats pilla in deras valsedel i ett kuvert är ju en bedrift i sig.

 

Ja, det är OTROLIGT!

 

De har ju den helt klart snyggaste partiledaren (sorry Reinfelt).

 

hehehe...jo...hon ser rätt bra ut. Men av någon anledning känner jag att en överviktig (se göran) eller skallig (se fredrik) har mera förtroende än en blond storbystad med mycket smink har. Som dessutom verkar byta karriär som andra byter kalsonger.

 

 

//MVH Mindsleep

 

I am who i am, you are who you are, i respect that

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehehe...jo...hon ser rätt bra ut.

Jag hoppas att ni skämtar.

 

Ok, om man jämför med Göran eller Fredrik, men ändå. Det ser ut som det brunnit i ansiktet på henne, och någon släckt elden med en brandyxa.

 

Jag skulle inte vara nöjd med 200 röster, framförallt inte om jag fått löjligt mycket utrymme i kvällspressen. Jag skulle nog också kunna fixa fram fler än 200 röster, även utan media. Å andra sidan skulle jag gå till val med sunda åsikter istället.

 

 

--

Jocke

 

It´s a matter of taste - either you got it, or you don´t.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dev skrev:

M. Wetterstrand och Maud Olofsson är båda snyggare.

 

Jag satt och drack kaffe när jag läste ditt inlägg. Nu är du skyldig mig ett nytt tangentbord....

 

[inlägget ändrat 2006-09-21 10:55:34 av PPC]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem tycker du är snyggare? Ironi

Jag skulle faktiskt hellre krama på Göran. Nu är det dock lite orättvist, eftersom Rosing är topp 5 av Sveriges dummaste människor. Det är fruktansvärt osexigt. Å andra sidan är hon inte snygg från början. Hon ser ut som en karikatyr på sig själv, stackarn.

 

Jag är mer rädd för att jag istället skulle slå henne om jag träffade henne. Det är inte många tjejer jag kan tänka mig det, men en fåtal väl utvalda. Typ Rosing, Skugge och mitt ex.

 

Men faktiskt. T.o.m Maud vinner över Rosing, vad än nu PPC och hans tangentbord tycker. :)

 

 

--

Jocke

 

It´s a matter of taste - either you got it, or you don´t.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis. Maud är äkta. Jag tror de flesta tjejer skulle välja vilken kille som helst framför Michael Jackson (eller vilket annat rymdmonster som helst). På liknande sätt känner jag för Rosing. Kommer ihåg en bild på ett omslag (tror det var Klick-bilagan till aftonbladet) jag såg för några månader sedan ... jag blev rädd ... och det har inte gått över än.

 

[inlägget ändrat 2006-09-22 12:10:55 av Dev]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...