Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mr Diva titeln går till....


mindsleep

Rekommendera Poster

ZLATAN "IBRA" IBRAHIMOVIC.

 

Stort grattis till Zlatan som valt att agera som en barnrumpa (se tidningar)och ska visa svenska folket och landslaget att det är zlatan som bestämmer.

 

Ingen kastar ut zlatan ostraffat.

 

Jag försvarar FORTFARANDE lasses beslut och hoppas nu att han inte får en massa skäll av svenska folket för det beslut han tog. Det är helt och hållet zlatans beslut att agera som en barnrumpa nu.

 

Jag är nog villig att sätta en slant på att fotbollsförbundet ger lasse kicken (så dags nu...suck). Dom har ju hitills gjort alla fel man kan göra så varför inte fortsätta?

 

Som tur är har vi hockeyn kvar i sverige. Märkligt att hockeyspelare inte drabbas av storhetsvansinne som är ohyggligt vanligt bland fotbollspelare.

 

Det skulle sedan länge behövts en Rickard Fagerlund i fotbollsförbundet...men istället har vi mes-lagrell.

 

//MVH Mindsleep

 

I am who i am, you are who you are, i respect that

 

[inlägget ändrat 2006-09-15 19:56:29 av mindsleep]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratar du om DiLeva ?

 

Precis...du vet han som springer runt i klänning på fotbollsplanen.

 

//MVH Mindsleep

 

I am who i am, you are who you are, i respect that

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är omoget agerat av Zlatan att nobba landslaget bara för

att han blev hemskickad när han bröt mot dom regler alla hade

kommit överens om.Visst,han är en bra fotbollsspelare,men jag tror

det kan gå vägen mot Spanien och Island ändå även utan Zlatan,

med Allbäck och Elmander på topp.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En spelare gör inte laget.

Laget gör spelarna.

 

Zlatan försöker tyvärr spela på en annan nivå än vad de omkring honom i laget kan erbjuda. Jag säger inte att spelarna i svenska landslaget är dåliga, de ger helt enkelt inte Zlatan de bollar, det understöd, han behöver med den form han är i nu.

 

Vi kan byta ut namnet Zlatan mot annat om ni vill. Henke Larsson under vissa tider var/är likadan. Han kämpar och sliter på annat sätt än Zlatan men även där han kan bli osynlig när inte spelarna runt omkring stämmer. Se Henry i Frankrikes lagdräkt. Jämför med hur han varit i Arsenal.

 

 

Enkelt utryckt. jag kan tro att i många fall kan Elmander och Allbäck vara minst lika goda alternativ som Zlatan, men det beror på motståndet och dagsformen hos laget.

 

Dock, slutordet får vara:

Löjligt av Zlatan att säga nej tack pga senaste händelserna. Han är en tillgång som vi bör ha med i varje match, ivartfall på bänken. Fast undrar vad han skulle säga om han blev bänkad...

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glöm Zlatan. Killen är, sin späda ålder till trots, över krönet. Over the hill. Passerad bäst-före. Talangen Förblindad Av Pengar&Berömmelse.

 

Thatstheshit som man tydligen uttrycker saken i nu-Sverige.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att Zlatan är en underbar spelare...så länge han ägnar sig åt fotbollen.

 

Det är tydligen så att det längre inte är speciellt roligt att representera sitt land. Se bara på de andra tjurskallarna chippen och mellberg. Men dom ska tydligen spela. Zlatan verkar göra detta endast för att han ska göra ett "statement".

 

Jag tycker det är synd att han inte verkar kunna acceptera dom regler som finns utan måste göra så här.

 

Jag sätter 10 spänn på att den där äckliga lilla mannen "Ravioli" har något med detta att göra. Han har gjort en massa märkliga grejer förut.

 

Men Zlatan måste ju fatta att han nu blir bad guy i hela historien. Han ser dum och barnslig ut.

 

Min respekt för Zlatan är såååå låg just nu. Hoppas han får lära sig vad LAGSAMMARBETE betyder i Italien. Jag hoppas han blir bänkad lite så han får lära sig vad ödmjukhet är. Det skulle han må bra av.

 

Nån coach sa att han skulle lätt kunna bli världens bästa spelare om han kunde lära sig spela för och med laget. Men han är tydligen inte så klipsk den killen.

 

//MVH Mindsleep

 

I am who i am, you are who you are, i respect that

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag säger inte att spelarna i svenska landslaget är dåliga, de ger helt enkelt inte Zlatan de bollar, det understöd, han behöver med den form han är i nu.

 

Det visar bara på ett enormt EGO.

 

Vi kan byta ut namnet Zlatan mot annat om ni vill. Henke Larsson under vissa tider var/är likadan.

 

Snälla. Nämn inte Henke Larsson i samma mening som Zlatan. De är TOTALT olika. Mer osjälvisk spelare än Henke får man leta efter och tvärtom. Men jag förstår vad du menar.

 

Men titta bara på Celtic. Henke kunde vara bevakad av 2 Rangers spelare...men då bollen kom i luften plockade han ner den och gjorde mål. Att jämför dagens Henke med hur han var bara för något år sedan är orättvist.

 

Se Henry i Frankrikes lagdräkt. Jämför med hur han varit i Arsenal.

 

Han och spelmotorn Zidane är inte bästa vänner. Tyvärr har de tagit med sig den inställningen på planen. Det kan ha att göra med det.

 

Löjligt av Zlatan att säga nej tack pga senaste händelserna. Han är en tillgång som vi bör ha med i varje match, ivartfall på bänken. Fast undrar vad han skulle säga om han blev bänkad...

 

Instämmer helt. Zlatan behövs.

 

//MVH Mindsleep

 

I am who i am, you are who you are, i respect that

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta har inget med Zlatans talang eller fotbollskunnande att göra , han borde kunna tänka längre än näsan räcker;)

Uppväxt på Rosengård med alla faror som det innebär togs han om hand av den lokala fotbollsföreningen med ideela ledare som gav honom den grund han idag åtnjuter och generar mångmiljonbelopp i hans ficka, att han tydligen nu har glömt detta och vägrar spela för det land som varit delaktig i utvecklandet av hans kunnande och ett ekonomiskt eberoende resten av livet är SKAMLIGT

Svenska landslaget får gärna bojkotta blöjs(l)atan för min del.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppväxt på Rosengård med alla faror som det innebär togs han om hand av den lokala fotbollsföreningen med ideela ledare som gav honom den grund han idag åtnjuter och generar mångmiljonbelopp i hans ficka

 

hehehe...märkligt att du nämner det. För han anger precis dom skälen för VARFÖR han inte spelar.

 

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,888363,00.html

- Det var ett svårt men viktigt beslut - för mig själv, för mina supportrar, för var jag kommer ifrån och för min egen historia, säger han.

 

Undrar hur han tänker...inte speciellt logiskt. Jag får inte det där riktigt att gå ihop.

 

//MVH Mindsleep

 

I am who i am, you are who you are, i respect that

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu passade det att besöka Sverige för att förlösa ättelägget, hmm hur skall ett barn kunnaa omhand ett annat barn ?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...