Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

w810i Kan jag surfa via min dator på den????


Everlastno1

Rekommendera Poster

Hej jag undrar om det går att T.ex gå in på WAP gratis när man sitter hemma vid sin staionära dator. Jag köpte en BLUETOOTH Dongle v 2.0. provade den lite idag.och då slog det mig kan man surfa gratis på mobilen nu när jag anslutit min telefon till datorn?? Jag vet inte så mycket om dagens teknik..det vore Kul om nån kunde förklara för mig lite grand hur jag skulle kunna använda Min bluetotth dogle med dator mer än bara föra över bilder.. (Jag har en sony ericsson w 800i) Vore hemskt tacksam över om någon svarade.... MVH "Madelene"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du vill we WAP-sidor gratis med hjälp av datorn kan du oftast använda din vanliga webläsare.

 

Om du på något vis skulle kunna använda den i telefonen vet jag inte, varför vill du göra det?

 

Ett stort användningsområde för BT och mobil är att använda mobilen som (trådlöst) modem till datorn men det är ju förstås mest intressant för bärbara datorer.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrade om man tex kunde gå in och kolla sin mejl (hotmail) via wap om datorn är tex upptagen av min bror som spelar. För wap är rätt dyrt jag har comviq kompis abonemang. Så om jag förstår dig rätt så kan jag inte WAPPA Gratis om jag är uppkopplad med en bluetooth via mitt adsl/kabel. MIn tanke var att eftersom telefonen (W810i SE) är kopplad till min dator så kanske även wappen blev gratis (man betalar ju bredband) Tack för ditt svar mvh Madelene

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK, då förstår jag.

 

Jag ska förtydliga mig: Jag vet inte om nåt sätt att göra det på men det kan ju fortfarande vara så att det går på nåt sätt fast jag inte vet om det.

 

Mail kollar jag alltid genom GPRS och mot en "riktig" mailserver, då kostar det i åprincip gratis (man betalar inte för tiden man är uppkopplad då). Det kanske inte går med hotmail, vet faktiskt inte.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...