Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Person information!


His Divine Shadow

Rekommendera Poster

His Divine Shadow

Jag tycker att i 'info' rutan så ska man också kunna se hur mycket inlägg denna person har gjort, och gör något åt ICQ bilderna dom passar så inte alls in med Eforums 'look'...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena HDS.

Antal gjorda inlägg i info-rutan ska inte vara något större problem. Vi visar den redan i listan över senast inloggade. Vi noterar det på önskelistan som just nu hänger bakom Janis skrivbord.

 

Utseendet på ICQ-statusen. Jo, vi vet. Vi lade upp den där mest för att se om det gick och om det faktiskt användes. Info-rutan kommer att uppdateras under den närmaste tiden och då kommer ICQ-statusen också att smälta in betydligt bättre i formen.

/Mvh Mats Hultgren, idg.se

 

--------------------------------------------------

Epost: mats.hultgren@idg.se

Besök vår hemsida: http://www.idg.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vore det inte trevligt om man kunde välja vilka uppgifter som skall synas i "Anv. Info". Man kanske vill visa sin ICQ och E-post men inget mera...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

His Divine Shadow

skulle ni kunna ta och titta på att info rutan skulle automatiskt 'resiza' sig så att man kan se hela min användar info, dett är lite irriterande tycker jag...

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jani Andersson

Jo det finns precis som Worm och HDS skriver en hel del att göra med den rutan. Vi har en del tankar kring det och jag räknar med att kunna presentera en ny version senare i höst. Finns det tankar och funderingar som ännu inte nämts vore det jättebra om det framkom så att vi kunde bolla även det.

 

 

/Mvh Jani Andersson

eforum.idg.se

 

========================================

Epost: jani.andersson@idg.se

http://plus.idg.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...