Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Sköt supporten med en frågedatabas


EODMAN

Rekommendera Poster

1999-05-27 Sköt supporten med en frågedatabas (MD7/99)

Webbsupport är rationellare

(99-05-27) Svara bara en gång på varje fråga med sökbar frågedatabas.

Är det nån som sett den här lösningen i praktiken på en webplats. Den test sida som finns i artikeln finns inte längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte sett den själv, men visst var det så att den byggde på en POP3-komponent som hämtade mail från t.ex. support@företaget.se och la in den i en db som man sedan meckade lite med? Vill minnas att den komponenten kostade massor med pengar, men jag kan ha fel.

 

Dimac har ett system som heter w3HelpDesk som är rätt kompetent, titta på www.dimac.net. Annars finns det ett annat system som heter "Spunk" - maila privat om det (bylle@bylle.nu)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...