Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

I morgon (1/9) blir Spray en kund fattigare!


Ove Söderlund

Rekommendera Poster

Ove Söderlund

Jahapp... uppsägning skriftligen meddelad till avsedd mottagare i enlighet med avtalsvillkoren för Spray Fastpris. Har rensat min maillåda på Sprays portal. Så nu känns det bara skönt att köra *plonk* med Spray-abbet!

 

mvh

 

Ove Söderlund (som harvar vidare med Telia tills bättre alternativ uppenbarar sig)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick nått brev förra veckan där Spray beklagade sig över hur fel det blivit och där stod det att det räckte med att sluta använda abbet idag för att säga upp det, faxade ändå tillbaka brevet med texten "Säger upp detta abonnemang fr.o.m. 2000-09-01" för att vara på den säkra sidan.

 

Hörde nånstans att netlink minskat sin fria surf till 8h/dag. Inte heller så poppis kan jag tro..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Netlinks abb. känns hopplöst, iaf 60 å 120 - det vore ok att få surfa typ 60 timmar i månaden (med 120-abbet), men att man tvingas surfa 2 timmar per dag tycker jag är riktigt taskigt.. jag är sällan hemma varje dag, oftast hemma över helgerna å då vill jag vara uppkopplad i princip dygnet runt..

 

/Weyland - oss modemare är det synd om.. (bytte till spray gratis tillsvidare.. suck.. går iaf att pop:a sprays mail..)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som inte vet så kör Telia nu en flatrate variant.

Är dock endast på prov fram till 31december detta år sedan får vi se om dem släppper det helt. Pris 195 eller 295 beroende på variant.

 

/niklas

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Telia - flatrate, var har du sett det?

 

/(Z)

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I have no life, I have a fraglimit ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...