Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Battlefield 2?


Richardo

Rekommendera Poster

Tjenare!

 

Jag tänkte börja köra igång med BF2 med en polare men tror att min dator inte riktigt klarar av det spelet eftersom den har några år på nacken, tänkte köpa en ny istället och undrar om man kunde få lite tips om en bra dator som klarar av det eller vad man behöver för att kunna spela det.

 

Min kompis har spelat ett tag och undrar om det finns några speciella tangentkombinationer, han har sett att vissa har förmågan att snurra runt etc. och undrar hur man bär sig åt för att kunna göra det.

 

Tack på förhand

R

 

Truth is stranger than fiction

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad det gäller dator tipsar jag om första bästa jag stöter på:

Komplett Gamer a20

http://www.komplett.se/k/ci.asp?sku=10180

Sannolikt behöver den inte vara så dyr, men BF2 vill ha ett rejält grafikkort (Gärna från GF6600GT och uppåt) och dessutom en massa RAM-minne (1Gb+) för att flyta fint.

 

han har sett att vissa har förmågan att snurra runt etc. och undrar hur man bär sig åt för att kunna göra det.
Antar att du syftar på när gubbarna slänger sig ner och rullar åt sidan. Det är inget man styr själv vad jag vet - det är något gubben gör av sig självt vid vissa tillfällen.

 

Och självklart ska du börja spela BF2! Sen slipper du tänka på allt annat i din omgivning eftersom du kommer bli beroende och prioritera ner allt annat. ;)

 

| Noisekiller |

Pengar betyder inte ett lyckligt liv men bekvämlighet i ett olyckligt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag rekommenderar varmt att du köper minne så att du har 2 GB. Det är stor skillnad mellan det och 1 GB.

 

Mindre än 1 GB minne betyder låååånga inläsningstider, som du garanterat kommer att tröttna på rätt snabbt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...