Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Jag fixar rullande texter till låtar


Qin

Rekommendera Poster

Jag kan göra .lrc filer som kan läsas av mp3/mp4 spelare och du får rullande texter på skärm när du lyssnar! Vilken låt som helst bara du ger mig ljudfilen och texten. Vissa spelare stödjer inte svenska, tyvärr. Kolla upp det först!

Sen är det bara att spara .lrc filen tillsammans med ljudfilen (kan vara mp3, wav, wma...). Inga krångligheter. Jag gör det gratis för 10 första kunder, dock max 1 låt per kund.

 

Jag tänker göra en website för mina lrc filer. Den som är intresserad kan kontakta mig så kan vi diskutera om det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga krångligheter. Jag gör det gratis för 10 första kunder, dock max 1 låt per kund.

Om man bortser från att det står så här i reglerna för eforum:

5. Gör inte reklam. Visst får du skryta med dina kunskaper och briljera med dina djupsinnigheter men det är en helt annan sak än att uppenbart marknadsföra produkter och tjänster som du själv säljer. Företräder du dock en tjänst/produkt som en användare har efterfrågat så är det tillåtet att berätta om den.

 

Kan någon (som har en mp3-spelare med stöd för dylikt) berätta följande för en gammal stofil:

1. Varför vill man ha dylika texter? det känns mest som något som skulle sluka batteri.

2. Vilka spelare som har stöd för det? Ingen av de jag använder har det (vad jag vet).

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att sedan göra reklam för att sälja något som vem som helst kan skapa själv, genom att ladda ner ett av många shareware-program som fixar samma sak, känns också som en rätt ogenomtänkt affärsidé. Fast det är klart, folk är väl lata och villiga att slänga ut pengar på sånt de slipper göra själva.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...