Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ladda inte ner från napster.com!


vaultkeeper

Rekommendera Poster

Ladda inte ner från napster.com, om du gör det så kommer det att komma ett nytt virus kallat "pooder 2.0" som kommer och crasha hela din dator så du aldrig får igång den igen. Säkerligen kommer det massa "pooder 2.0" spridare här på detta forum att säga att det går och ladda ner på napster utan att få virus, min granne lyssnade på sådana idioter en gång och fick "pooder 2.0" viruset i sin dator och den hamnade direkt på tippen eftersom expiditen i närmaste datoraffär sa att han ALDRIG får igång datorn igen, så det var väl inte så mycket och välja på...

Jag varnar er i alla fall, om ni inte tror mig så får ni skylla er själv!

Detta är en varning.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rappakalja!

Det föds en viss typ av människa varje dag som det sades nyligen i en annan pågående tråd =)

(att ha aftonbladet som webbadress i sin profil beskriver nog ganska väl hur källkritiken fungerar på andra sidan det trådskapande kontot ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min granne lyssnade på sådana idioter en gång och fick "pooder 2.0" viruset i sin dator och den hamnade direkt på tippen eftersom expiditen i närmaste datoraffär sa att han ALDRIG får igång datorn igen, så det var väl inte så mycket och välja på.

 

dum gjorde som dum sa. Gissar att din granne köpte en ny dator och då skulle jag vilja ge en guldstjärna till säljaren som kan övertyga grannen om att köpa en ny dator för ett virusangrepp.

 

 

 

[...]

hmm... min bil börjar få slut på bensin så jag åkte till bilhandlaren och frågade vad jag ska göra och han sa att jag måste köpa en ny. Därför måste jag varna alla som kör bil att de måste köpa en ny när tanken är slut.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm... min bil börjar få slut på bensin så jag åkte till bilhandlaren och frågade vad jag ska göra och han sa att jag måste köpa en ny. Därför måste jag varna alla som kör bil att de måste köpa en ny när tanken är slut.

...*fniss*...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dator och den hamnade direkt på tippen eftersom expiditen i närmaste datoraffär sa att han ALDRIG får igång datorn igen,

Hur kul som helst, undrar hur många som skulle köpa en ny bil bara för att sommarjobbaren bakom disken på OKQ8 inte kan klura ut varför den den befintliga är svårstartad.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipset, men vem laddar ned något från napster nuförtin ?

Jomen...är det inte där man får tag på gratis LP-skivor...??...*asg*...eller kanske stenkakor...??...*mohahaha*...för bengans.se kostar väl pääängar...??

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta var såklart enbart ett löjligt skämt från min sida, skulle bara se om ni gick på det. Anledningen var att jag ville lura bort folk från napster för att jag hatar den sajten som ger giriga artister pengar eftersom man betalar för sin musik på den skitsajten, limewire är mycket bättre!

 

För övrigt: min hemsida är INTE aftonbladet.se och "pooder 2.0" finns INTE heller(väldigt synd så inte napster jävlarna får vad dom förtjänar), men jag avråder såklart alla från att gå in på napster för att dom giriga artisterna inte ska få sin pengar!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta var såklart enbart ett löjligt skämt från min sida

Jaaaa...jag lovar...jag ska försöka skratta mig till sömns...

 

skulle bara se om ni gick på det

Självklart gick vi på det...NOOOOT...

 

jag ville lura bort folk från napster för att jag hatar den sajten

Jaaaa...men hade det inte varit ärligare & säga som det var istället för att försöka luras...*morr*...

 

För övrigt: min hemsida är INTE aftonbladet.se

Jasså...är det inte...?!?!?...trodde verkligen att du stod som ägare på aftonbladet.se...(nu lurade du mig allt)...

 

men jag avråder såklart alla från att gå in på napster för att dom giriga artisterna inte ska få sin pengar!

Okej...tackar så hjärtligt för tipsen...jag bugar verkligen...ska undvika naps...???...hette dom Nääpster sa du...??

 

Edit : Stavfel...*dumma-mig*...

 

[inlägget ändrat 2006-08-02 00:53:08 av Freddie]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jag får väl ta och sprida budskapet på en annan utländsk site då, så att napster jävlarna går i konkurs för alltid, hatar verkligen folk som betlar för att få musik från napster, om pengarna på napster skulle gå till någon hjälp organisation eller någonting sånt skulle jag inte haft något emot det, men när det ska gå till dom giriga artisterna, FY FAN!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så att napster jävlarna går i konkurs för alltid

Lycka till !!!...lovar...du lyckas inte...

 

hatar verkligen folk som betlar för att få musik från napster

Bettar dom på Napster...*gryyymt*...jag bettar över blixtsnabbt...

Tror faktiskt inte det är alltför många % som betalar för att få musik över Nääääpster...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

QUOTE 0x2A:

 

Så du gick på mitt budskap, jag skulle inte avslöjat det igentligen, men nu bara lurade jag alla att det var fritt och gå in på napster så nu finns det inte så många fungerande datorer kvar i sverige längre..., var glada ni som har dom kvar.

Och föresten "pooder 2.0" FINNS faktiskt, jag bara lurade er att det inte fanns för att göra er lite yra i huvudet bara.

Och min hemsida är igentligen expressen.se och inte aftonbladet.se, där lurade jag er allt va?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns inget jag hatar mer än napster, jävla betalskit, allihopa som använder napster är helt sjuka i huvudet och borde på psyiatrisk hjälp fort som fan, hur kan man bara var så jävla sjuk och betala för en sketen låt?

 

EDIT:

Stavfel, dumma mig, men inte lika dum som en napster jävel

[inlägget ändrat 2006-08-02 01:09:33 av vaultkeeper]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jag får väl ta och sprida budskapet på en annan utländsk site då

Din ton är riktigt pubertal, för att inte säga pre-pubertal, så du får gärna ta ditt korståg till ett annat forum.

 

Om du brytt dig om att titta lite i gamla trådar härinne så skulle du upptäckt att det faktiskt finns ett ganska stort motstånd mot pengastinna skivbolag härinne. Dock föredrar vi att diskutera varför på ett lite mer nyanserat sätt än du lyckats prestera i den här tråden, men jag antar att du är en fattig och arg tonåring utan väl fungerande argument.

 

Inledningen på tråden, med sitt barnsliga "skämt" (som inte lurade någon), ter sig än mer patetiskt när du sedan rekommenderar en väldigt reell viruskälla som Limewire. Då finns det betydligt säkrare kanaler att ladda hem gratis musik på.

 

Men jag tror inte du hade ett budskap över huvudtaget med den här tråden, utan att du inte är annat än ett uttråkat troll som fiskar responsen i diverse forum.

 

Bäst att du går och lägger dig nu så du inte får skäll av föräldrarna. ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag varnar er i alla fall, om ni inte tror mig så får ni skylla er själv!

Detta är en varning.

 

Nu förstod jag inte riktigt om det var sant eller inte men jag har fått virus i datorn efter att jag började använda Napsters tjänster. Jag vet inte vad viruset heter men datorn startar om varje gång jag byter bakgrundsbild eller använder "åäö" i textdokument.

 

Jag har funderat på att slänga min dator men den fungerar ju ibland (tex nu) och då är det ju synd att kasta bort en så fin bärbar dator. Vet du vaultkeeper hur jag ska göra för att bli av med viruset? Jag har slängt allting jag betalat för och laddat ner från Napster.com och jag har också blockat sidan nu och sagt till alla mina kompisar att göra detsamma. Tack för hjälpen!

 

Makan Amini

DN.se

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns inget jag hatar mer än napster

Om du fokuserar din energi på att lära dig argumentera på riktigt istället för smitta ner forumet med löjliga påhitt som knappast skrämmer någon ens i närheten av så mycket som det skämmer ut dig så kanske ditt hat kan leda till något. Annars är det väl enklast att strunta i Napster, det är väl ingen som befattat sig med dem sen sent 90-tal ändå?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bäst att du går och lägger dig nu så du inte får skäll av föräldrarna.

Klockrent...instämmer...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...