Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Skulle behöva hjälp.


padde84

Rekommendera Poster

Är såhär att jag ska flytta till halmstad och då undrar jag vad man ska välja för abonnemang på telefonen och på bredbandet. Någon som kan rekommendera något. Det jag ska ha är minst 8mbit och jag ska ha så jag kan ringa utan minutkostnad till riktnummer. VIll ha så bra och billigt som möjligt=)

 

p.s huset är inte anslutet till stadsnätet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

glocalnet, spray, BBB, telia...

 

finns många alternativ. Hör med Telia - de har nog än flest orter. Sedan ex.v. Glocalnet som oftast kan nyttja Telias kapacitet eller har egen.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla svar. Någon som vet vad det är för skillnader mellan vanlig tele och iptelefoni tänkte på bbb är lite inne på att ta dom som operatör för tele och bredband. Någon som har lite erfarenhet av deras bredband och ip tele`??

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kompisen har deras bredband och tele.

Funkar väl ok, förutom att ljudet i hans telefon är uruselt, dvs han hörs knappt ut, men det kan ju bero på hans telefon snarare än ip-uppkopplingen. Han påstår dock att det blev så efter ip-uppkopplingen.

 

Min mor har BBB-bredband. Funkar bra. Stabilt som attan, det är inte ofta det är BBBs fel att saker o ting går ner, om jag säger så... *himlar lite med ögonen åt en klåfingrig brorsa*

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe okej. Det e bra att höra för jag har också hört att deras ip tele inte ska vara den bästa. Tack

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 years later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...