Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Missad ZPY.dll

joxarn

Recommended Posts

Har XP och bl.a ZoneAlarm.Det hat fungerat jättebra.Ända tills jag uppdaterade till V.65.772.000.Då började helsiket med massa felmeddelande med te.x ZPY.dll filen.Jag har fixat för mej och nu fungera det som vanligt.-Avinstalera Zone med lägg till/ta bort program eller något annat avinstaleringsprogram,men det räcker inte.Klicka på Alla program-sök.skriv in "Zone"-sök.Ta bort allt,allt som finns där som berör Zone.Starta om instalera V.6.1.744 följ instruktionerna,sen skall det fungera.Kasta V.65.772.000 i papperskorgen.Lycka till!

[inlägget ändrat 2006-07-06 14:18:25 av joxarn]

• 2 weeks later...

Tack tack, tusen tack! Det var en jätte lättnad.

Det var ännu krångligare för mig. Upptäckte i går kväll att ZA ikonen hade försvunnit (den var kvar under eftermiddagen) men att brandväggen antagligen fungerade på något sätt, eftersom jag inte kunde surfa utan att stänga av ZoneAlarm. Gateway till epost blockarades också. Fick inte öppna ZoneAlarm för att rätta till något eftersom jag plötsligt saknade "behörighet".

Installerade om - hjälpte inte.

Stängde av AVG och installerade om - hjälpte ej.

Gjorde systemåterställning till 24 timmar tidigare. Då äntligen kom det upp att zpy.dll saknades.

Googlade det och kom fram till ditt meddelande direkt.

Gjorde som du förslog.

JIPPI!

Pust pust. Nu kan jag äntligen fortsätta med mitt liv.

Hjärtans tack!

[inlägget ändrat 2006-07-20 11:00:13 av Raphalge]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...