Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

"det gick upp ett ljus"..


virtuosen2

Rekommendera Poster

Stefan Eklinder

 

Hehe, ja, att vakna med en glödlampa i anus kan inte vara någon kul känsla.

Verkar nästan ha varit efter en festkväll, eftersom han inte vet hur den kom dit.

 

Man brukar inte minnas saker efter en hård kvälls festande. :-)

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Om allt verkar gå bra, måste du ha missat något."

 

- Steven Wright

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar nästan ha varit efter en festkväll, eftersom han inte vet hur den kom dit.

 

Man brukar inte minnas saker efter en hård kvälls festande. :-)

 

Aftonbladet.se:

– Jag vet inte vem som gjort mig detta. Polisen eller mina medfångar, säger Mohammad, som för tillfället avtjänar ett fängelsestraff för sprittillverkning.

Eftersom snubben tydligen sitter i fängelse, så var det förmodligen inte mycket till fest. :)

 

_________

TicoRoman - Anfall är bästa försvar

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
TicoRoman skrev:

Eftersom snubben tydligen sitter i fängelse, så var det förmodligen inte mycket till fest. :)

 

Nä, tror inte det heller. :-)

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Om allt verkar gå bra, måste du ha missat något."

 

- Steven Wright

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

virtuosen2
Eftersom snubben tydligen sitter i fängelse, så var det förmodligen inte mycket till fest. :)

 

Killen sitter inne för olaga sprittillverkning.

Hm.. Jag har sett statistik på att det tillverkas "sprit" (mäsk/alkohol) i fängelser med hjälp av allt de (fångarna) lyckas smuggla ut från fängelseköket.. Svårt är det inte, enbart kolhydrater, jäst och vatten behövs. Vatten finns "i kranen", kolhydraterna kan man få från torra brödbitar, jästen i värsta fall från luften. (vildjäst).

 

Sen finns det också en massa knark på fängelserna. Inte bara utomlands..

Synd om honom, om han enbart är en "husbehovstillverkare" som fått fängelse.. Var det i Turkiet förresten? -I Grekland så får man inneha och använda "hembränningsapparat" så länge man är markägare.. Men FYY vad det smakar! (Har smakat/blivit trugad på mina grekiska vänners ouzo och "metaxxa".. Vilken HUVUDVÄRK dagen efter!)

 

Bränner han sådan sprit, så förtjänar han att sitta inne, och nästan glödlampan oxå..

;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var bekant med några urologer en gång i tiden. Med lite mild övertalning kunde man få dom att berätta en massa historier om folk som kommit in med de mest förvånande saker uppstoppade i röven (av "nöjesskäl").

 

En av de läskigaste historierna var någon som kört upp en glödlampa med sockeln först. När glaset gick sönder så formades glasskärvorna precis som de brukar på en trasig glödlampa. Uhhhh, gör ont bara att tänka på det. I det perspektivet hade den gode hembrännaren en stor dos tur...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...