Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

.NET messenger


McLaren

Rekommendera Poster

När jag försöker logga in på msn så går det inte. Det säger att jag inte är inloggad på .NET messenger service ...typ. Loggar in över trådlöst och en router. Är det ett NET passport jag ska skaffa/installera lr vad är det ? Isåfall hur gör jag ?

 

M.v.h. Mats

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns en liten ruta längst ner till höger på msn rutan som går till passsport net. Där kan du fixa det.

Milla

 

Den som uppfann arbetet måste inte ha haft någonting att göra.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...tack, men är det inte bara för att kolla statusen på .Net messenger ? (om den är online/funkar)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry min MSN är patchad så jag har valt bort länkarna. Jag trodde du skulle komma hit :=)

 

https://accountservices.passport.net/ppnetworkhome.srf?vv=400&lc=1053

 

Nytt försök

 

Annars kan du gå in i verktyg/alternativ/anslutning och köra felsökning av anslutning om det skulle vara uppkopplingen- Det står starta-på knappen

Finns även reparera som fungerar ibland i alla fall. Det som är viktigt är att datorklockan går rätt annars ansluter den inte mot servern.

 

Natti Natti

Milla

 

Den som uppfann arbetet måste inte ha haft någonting att göra.

 

[inlägget ändrat 2006-06-02 23:34:05 av Datamilla]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för svaret. kan nog vara dataklockan ...vägrar att updatera sig. varför ?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antingen är du inte administratör och har rättigheterna eller så får du manuellt ändra tiden. Högerklicka på klockan och välj justera datum/tid. Kolla tidszonen och Internet-tid att de står rätt.

Milla

 

Den som uppfann arbetet måste inte ha haft någonting att göra.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...