Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hemsida för nybörjare?


LKU

Rekommendera Poster

Hej!

 

Tänkte slå till och skaffa en hemsida men är inte tekniskt kunnig att bygga den själv och ska bara ha den som privatperson, inte för någon förening eller så men kanske i framtiden kunna nyttja den om jag startar egen verksamhet. Har kollat på Surftown och Din Studio och då verkar väl Surftown som det bättre alternativet eller? Någon som kan tipsa en nykomling om någon bra sajt? Undrar också om det är dumt att binda upp sig 12 mån? Finns det ett uppsjö av svenska sajter som tillhandahåller hemsidor? Jag är helt novis...hjälp!!

 

Ha det gott!

 

Ulrika

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Provat Dreamweaver? GÖr en "design" i Photoshop sen slicear du den sen sparar för webb och lägger in i DW hur lätt som helst :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipset! Ska prova detta.

Blev lite nyfiken så jag gick in o kollade din hemsida, schysst! Du verkar ha koll på det där. Keep up the good work! Själv är jag nybörjare på detta med hemsida så jag har lite att pula med... förlåt att mitt svar kom så sent.

 

Ha det bra och tack igen!

 

Ulrika

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja 4ThEleMenT!

 

Kollade dina sidor och dom är klart schyssta. Jag är tyvärr inte i närheten av att klara själva byggandet... för min del går det bra med färdiga mallar som på "surftown", jag är mest intresserad av att få ut mina texter! Men jag skulle gärna gå en kurs och lära mig bygga själv! Tyckte nog "Eyedesign"-sidan var snyggast!

 

Ha det!

 

 

LKU

 

 

 

[inlägget ändrat 2006-05-25 01:00:35 av LKU]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...