Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ang nätverket


Titika

Rekommendera Poster

Men ursäkta mej då! Det var inte min mening att sprida ut mina förfrågningar på tre!! hela trådar. Du som är moderator hade enkelt kunna maila mig och informera om mitt "övertramp" .Dessutom borde du ha förstått av mina frågor att jag inte är så insatt och haft överseende anser jag. Jag trodde ett forum var till för att få hjälp.Om jag bara hade vetat från början att man inte kunde dela ut hela hårddisken med alla dess undermappar så hade jag inte behövt engagera så många i detta. Det har gått hela tiden att dela ut mappar som ligger under hårddisken och även att öppna dem har gått hela tiden. Jag tackar för ert engagemang och önskar en trevlig kväll! Mvh Titika

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

Nu är inte jag moderator för det här forumet, men:

 

Det står i reglerna vad som gäller:

http://www.eforum.idg.se/Eforumintro.asp#Del8

 

4. Frågor du vill ställa eller ämnen du vill diskutera ställer du i ett (1) forum, det vill säga repetera inte samma inlägg i flera forum. Dessa så kallade korspostningar höjer oftast inte chansen att få svar utan verkar snarare som ett irritationsmoment. Korspostningar kommer helt sonika att tas bort från överflödiga forum.

 

Var några år sedan jag reggade mig här, men jag tror att du blir uppmanad att läsa och ta del av dessa när du reggade dig.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder> ...en av Eforums moderatorer|

 

"Om allt verkar gå bra, måste du ha missat något."

 

- Steven Wright

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Ja, det står nog i reglerna och visst, det var fel av mig. Det var dock inte medvetet, utan jag tänkte nog inte,var så upptagen med att fundera på varför det inte gick. Självklart blir ju folk irriterade på mej, det fattar jag också. Ville bara säga att jag inte gjorde det med flit. Nu tackar jag för mej! :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...