Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

FLASH för student? JAG HAR INGA PENGAR!!! Snälla l


CHEETAH

Rekommendera Poster

Hej!

jag studerar på gymnasiet, andra året, och skille vilja ha ett bra webb-design-verktyg för en bilig penning! Någon som kan pirat-kopiera Flash 5.0 åt mig?!?! ;-)

Elelr vet ni om någon student-version. JÄKLA RÖVARPRISER DOM TAR! Jag har inga pengar!!!!!! Eller är det någon som har ett jobb åt mig? Jag kan HTML ganska bra. Och Macintosh är min GUD. Bor på Södermalm i Stockholm. Gillar musik, design etc. Snälla - någon???

 

MVH

/CHEETAH

 

 

...bara solsken ger öken

arabiskt ordspråk

[inlägget ändrat 2000-08-21 16:13:54 av ]

[inlägget ändrat 2000-08-21 16:14:38 av ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller fullständigt med Bylle. Ska man ha något så ska man betala vad det kostar - oavsett vad det gäller.

Bara att hoppas att du inte går förbi min bil den dag du vill ha en bil när du har den där attityden...

 

Sedan verkar du fullständigt ignorera de regler som gäller på detta forum (och som du godkänt). Så snälla du låt oss slippa dina inlägg i fortsättningen. Varken den språkliga nivån eller den moraliska verkar passa här.

 

Hälsningar

 

Stefan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte! Ni måste vara några rika börshajar! Ni är säkert emot Napster också! Företagen tar för mycket betalt för sina varor - studentversioner borde finnas. Detta gäller både skivor och program. Hur ska jag kunna prjsa för det när ingen vil anställa mig och jag inte ahr tillräckligt med pengar?

 

 

MVH /CHEETAH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

göran bengtsson

jag håller med cheetah till en viss del.

kan inte du och några kompisar dela på priset på programmet så har ni varsin kopia av den. :D

dålig ide va!

jag tycker att ni borde ta bort hela den här posten, det strider väl mot idg:s regler eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser