Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem med Hauppage WinTV och Inspelning


mrCOB

Rekommendera Poster

"Om de e posten som lämnar ut paketen... varför åker de då runt i en vit skåpbil som det står Dustin på..?"

 

Utanför stor-Stockholm levererar de med Postens Företagspaket 12.00. Det enda som direkt kan klaga på ang. Dustin (och jag har beställt _mycket_ därifrån) är väl att de sällan är billigast på något. Företaget känns väldigt seriöst tycker jag. Men nu är vi inne på fel ämne i detta forum :)

 

/Mikael

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas det är så då och att de verkade skita totalt i kunderna när jag handlade bara var en engångsförteelse..

 

Vad spelar det för roll om man är i fel forum... Man börjar diskutionen i rätt forum så börjar man snacka om andra saker oxå.. So what!?

 

Mvh

Tobbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej.. tack! inte för att jag fattade nånting men jag tror jag gör det efter att jag har läst det där du skrev om.

 

Mvh

Tobbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förvisso bara 8 ljuskällor i en GL-scen. Men det ser inte jag som en nackdel med tanke på priset.

 

Det som räknas är hur många texturerade eller smooth-shade:ade polygoner kortet orkar hantera innan det går för långsamt för att modellera... att se'n scen-preview:en med ljuskällor å reflections inte ser riktigt lika bra ut som på ett dyrare kort spelar liksom ingen roll.. eftersom man ändå renderar ut testbilder eller kör ex. VIPER för att se hur det ser ut.. ingen 3D-grafiker förlitar sig på scen-previen - det viktiga är bara att den orkar med alla oändliga polygoner utan att gå för långsamt. Detta gör Quadro-kortet - i vissa lägen snäppet bättre än ett Wildcat(!) tom.. för att skryta lite ;)

 

Jag har inte en aning om vad ett Wildcat skulle kunna tänkas kosta - förmodligen alldeles för mycket...

 

Dessutom så är tom ett Wildcat långsamt tycker jag - dagens datorer+kort är inte tillräckligt juh =D

 

/Weyland

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...