Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Tomb Raider Legend - Boliviaproblem

Anjuna Moon

Recommended Posts

Jag är fortfarande insnöad på konsoler så jag tänker inte på såna saker som uppdateringar :)

Ska åtgärdas, förstås.

• Replies 66
  • Created
  • Last Reply
Anjuna Moon
Visst hade du en AMD, en X2-processor? Installera i så fall Dual-Core Optimizer i stället för att tvinga fram användningen av bara en av kärnorna:

Tror dock inte att det är där problemet ligger för The longest journey...

Stämmer bra ang. processorerna. Även om det inte löser problemet just för TLJ så tackar jag för tipset, kände inte till Optimizer. Poäng++

Enda spelet som lycktas skrämma mig efter Doom 3 har varit F.E.A.R. D 3 är iaf inte alls att rekommendera för dem med svagt hjärta, att spela det var värre än att kolla den värsta skräckfilmen..! ;-)

Jag håller fullständigt med (ang. F.E.A.R). Precis som med Silent Hill-serien så pallar jag sällan att spela med hela rummet nedsläckt =) Även Call Of Ctulhu har sina jobbiga ögonblick.

Att ha fyrtio nazister skjutandes på en samtidigt som granater viner runt skallen (tja, du kan ju gissa vilka spel) är dock inget problem alls för mina nerver =)

Precis som med Silent Hill-serien så pallar jag sällan att spela med hela rummet nedsläckt =) Även Call Of Ctulhu har sina jobbiga ögonblick.

Jag har faktiskt inte lirat nåt av de spelen även om jag har sneglat på dem mellan varven. Vilket är mest värt att pröva?

Att ha fyrtio nazister skjutandes på en samtidigt som granater viner runt skallen (tja, du kan ju gissa vilka spel) är dock inget problem alls för mina nerver =)

Ett lite irriterande drag i CoD 2 är att nassarna aldrig slutar spamma fram om man inte hela tiden går framåt, framåt. Så även om det är ett bra spel var det alltid lite för bråttom för min smak även om det faktiskt inte skräms nånting.

P.S. Poäng är alltid kul, tackar för den! :-)

Anjuna Moon
Vilket är mest värt att pröva?

2:an skulle jag nog välja som det bästa, men 1:an är värd att spela även den, bra story. Dessvärre är hela serien optimerad, kontrollervis, för konsoller. Det rätt jobbigt att styra spelaren med tangentbord/mus. Helst då med en kontroller med vibrator =)

EDIT: Ovanstående angående Silent Hill. Call of Ctulhu är mkt snyggt och stämningsfullt. Det har sina skrämselmoment men är inte så svårt och ganska kort spel. Jag skulle nog inte (EDIT: Har inte...=) betala pengar för det (med tanke på spellängden då) med definitivt värt att tanka.

Ett lite irriterande drag i CoD 2 är att nassarna aldrig slutar spamma fram om man inte hela tiden går framåt, framåt

Jag ser däremot detta som positivt. Jag gillar taktiken att "rycka fram" sin egen position, steg för steg. I vissa fall är det förstås väldigt svårt. Slagen i skyttegravarna i Bastogne t.ex i en av expansionspacken var ruskigt stressande.

[inlägget ändrat 2006-07-12 12:58:50 av Anjuna Moon]

Helst då med en kontroller med vibrator =)

Började ju spela Tombraider med 360-kontrollern utan någon aning om att den faktiskt hade vibrator också. Vad (dum)-förvånad jag blev när den plötsligt började skaka i nävarna på mig..! :) Vibrationen verkar dock inte funka med drivaren för Win x64 som jag kör nu utan det gick bara på XP 32 bit.

Visst finns det väl Silent Hill 3 också om inte t o m en del fyra? Vad säger du om dem i så fall?

P.S. Hatar f ö spel som har en idiotisk styrning. Men den kanske inte är alldeles för idiotisk i Silent Hill?

Anjuna Moon
Visst finns det väl Silent Hill 3 också om inte t o m en del fyra? Vad säger du om dem i så fall?

Jo, det stämmer. De är lika läskiga, men på något sätt sitter de första två kvar mest, eftersom det var mina första möten med Konamis helt bisarra och sjukligt skrämmande mardrömsvärldar och monster.

EDIT: Nu har jag ju inte spelat Doom3 och inte heller spelat klart F.E.A.R, så jag kan inte uttala mig om Silent Hill-serien är läskigare att spela, men fram tills de kom var SH utan tvekan "värst".

[inlägget ändrat 2006-07-13 02:25:05 av Anjuna Moon]

Tackar för infon. Ska nog skaffa nån av SH-delarna vid tillfälle.

HATAR förresten bossar!! De kan fullständigt förstöra ett spel! Är i Japan eller var det var i Tombraider och har stött på ett tatuerad boss. Grrr!! >:-(

Nu har jag ju inte spelat Doom3 och inte heller spelat klart F.E.A.R, så jag kan inte uttala mig om Silent Hill-serien är läskigare att spela, men fram tills de kom var SH utan tvekan "värst".

Nu är de väl inte riktigt samma spelkategori så det kanske inte spelar nån större roll på det sättet.

D 3 och F.E.A.R skrämdes nog ungefär lika mkt, fast på olika sätt. Även om båda är förstapersonskjutare var de ändå helt annorlunda spel. Medan D 3 är ständig skräck på mars och i helvetet är F.E.A.R varvat mellan kul action och läskig paranormal skrämsel.

Quake 4 var också lite läskigt på sina håll men var ändå främst ett kul actionspel...

Anjuna Moon
HATAR förresten bossar

Jag med, de har inget i spel att göra längre. Jag måste erkänna att jag numer faktiskt slår på god-mode på boss-nivåerna i alla spel de förekommer i.

Är i Japan eller var det var i Tombraider och har stött på ett tatuerad boss. Grrr!!

Japp, för jobbig utan god-mode =)

Börjar f.ö närma mig slutet på Prey tror jag. Jag har vid det här laget rejält retat upp mig på de få kommentarer ens egen karaktär slänger ur sig. Sådan enormt dålig röstskådis för ett spel som planerats i tio år, det är synd. De enda röster som är halvbra är de tillfälliga radiosändningar man hör från jorden då och då. Rätt skoj faktiskt.

Nä, nu skall jag tillbaka till Titan Quest, väldigt snyggt spel i sin genre.

Jag måste erkänna att jag numer faktiskt slår på god-mode på boss-nivåerna i alla spel de förekommer i.

Bruka aldrig fuska i spel så jag tänker aldrig på god-mode... men det var en bra idé faktiskt, för annars brukar det sluta med att jag lägger ner spelen och skiter i dem. Det är inget nöje att hålla på och bängla och tjafsa med ett sketet spel utan då finns det roligare saker att slösa bort livet på (som att slösa bort sin tid på ett roligare spel exempelvis ;-).

Det bästa med F.E.A.R var att det inte innehöll en enda boss! :thumbsup: Quake 4 innehöll endel irriterande mellanbossar men eftersom de inte var särskilt svåra gjorde det inte så jättemycket.

Fattar inte grejen med bossar, skulle det vara kul eller nåt med detta minst 15 år gamla fenomen?! Nog ska väl spelen ha utvecklats mer än så...

Japp, för jobbig utan god-mode =)

Jag klarade faktiskt bossen utan god-mode (som jag inte ens vet hur man aktiverar ;-)! Hade missat att det fanns stolpar att klättra på för att komma upp till samma nivå som bossen, och då blev det genast lättare.

Men jag ville mest bara tacka igen för tipset om Call of Cthulhu.:thumbsup: Det har en spelstil i min smak. Har för mig att Stålis faktiskt också har "surrat" om det för ett tag sen..?

Eftersom det är en Xbox-konvertering rakt av var jag till en början rädd att grafiken skulle vara helt kass, såsom den är i King Kong, där den är så ful att det sänker spelet en hel del. Blev dock positivt överraskad av Call of Cthulhu. Visst finns det endel riktigt fula, lågupplösta texturer på sina håll men totalt sett är grafiken helt okej. (jag vet, jag är bortskämd med sånt, men spenderar också en hel del av mina pengar i datorn ;-)

Röstskådespelarna tycker jag iaf är nästintill suveräna.

Jag skulle nog inte (EDIT: Har inte...=) betala pengar för det (med tanke på spellängden då) med definitivt värt att tanka.

Just därför har det tydligen aldrig sålts till fullpris heller (PC-versionen). *moralpredikan av en skenhelig jävel* ;-)

Nä, nu skall jag tillbaka till Titan Quest, väldigt snyggt spel i sin genre.

Aha, kanske också värt att kika på längre fram nån gång...

http://www.gamespot.com/pc/rpg/titanquest/index.html?q=Titan%20Quest

H-L 2 är ett bra och underhållande spel – dock lyft till skyarna på tok för högt och alldeles för överskattat! Fortfarande ett riktigt bra spel dock, och Episode One kommer jag att köpa vid nåt tillfälle (speciellt kul är det att H-L 2 finns i 64-bitarsvariant! :-).

Har du liksom jag spelat orginal-SiN från 1998? Tyckte jag faktiskt var ett kul spel då, som avnjöts med mitt Voodoo 2-kort. :) Tyvärr med några jobbiga bossfighter, även om detta vid den tiden fortfarande kanske var ett lite kul och utmanande inslag.

http://www.gamespot.com/pc/action/sin/index.html?q=sin

Anjuna Moon
Har du liksom jag spelat orginal-SiN från 1998?

Nej, det har jag inte. 1998 hade jag inte ens börjat intressera mig för spel.

Dock lyft till skyarna på tok för högt och alldeles för överskattat!

Det är möjligt, men det är fortfarande en av mina favoriter. Hoppas Episode Two släpps snart.

Det är möjligt, men det är fortfarande en av mina favoriter.

Själv tyckte jag det var så trist att jag t o m har lirat igenom det två ggr! ;) Menade mer att lovprisningen överallt antog ganska löjeväckande proportioner.

Hur gillar du "smygar-action" med intressant berättande och som fordrar lite tänkande för att komma vidare? I så fall rekommenderar jag Thief 3 och Deus Ex 2 även om du säkert redan spelat dem för länge sen. De har nu börjat bli lite till åren men har fortfarande en grafik som duger gott med t ex härliga bloomeffekter. Hitman- och Splintercell-serierna är naturligtvis helt givna kort inom egentligen samma kategori.

Anjuna Moon
Hur gillar du "smygar-action" med intressant berättande och som fordrar lite tänkande för att komma vidare?

Jodå, gillar spel som Deus Ex 2, Splinter Cell (är ju en del smygande där också, även om man inte måste) och Thief (har dock aldrig spelat klart detta).

Sitter f.n med en massa jädra spel simultant, men senaste Hitman är ju en hit (no pun intended =) och klart bäst i serien. Där finns helt klart ett omspelsvärde, eftersom det finns så många sätt att klara varje nivå på. Hittills har jag försökt som fan att var riktigt stealth, men på något sätt rinner det alltid ut i högljutt våld mot slutet av nivåerna. Jag tror jag tappar tålamodet för snabbt och bara vill mangla igenom fi =)

Sitter f.n med en massa jädra spel simultant...

Hehe, det kan vara ett problem ibland. Sitter själv för närvarande med Tombraider och Call of Cthulhu (ditt fel). Spelar dessutom det nya Hitman då och då på varv nr två, likaså Far Cry (64-bit) och säkert nåt mer också. Svågern har köpt Prey som jag också tänkte låna av honom när han är klar med det. Pust, hur ska man hinna spela allt man vill? Vill ju även spela Dreamfall... när jag dör ska jag spawna fram ur graven igen och sätta mig ner för att spela, annars hinns allting inte med. ;-)

...Call of Cthulhu. Det har en spelstil i min smak. Har för mig att Stålis faktiskt också har "surrat" om det för ett tag sen..?
Jajamensan, köpte mitt på Megastore strax efter att det kom ut:

http://www.megastore.se/template/next%2CProduct.vm?itemid=1477337&source=1900

Har dock inte spelat klart det heller... var bortrest och sedan blev det ju så fint väder :-) Orsaken till att jag började med datorspel var faktiskt en ovanligt regnig juni, då valde jag mellan att lägga pengarna på Tombraider och Quake 2. Den gången blev det Tombraider, pga att det hade en sån unik känsla och var oerhört snyggt med den speciella patchen till Matrox m3d-kortet (som ju även hade OpenGL-drivare). 1024x768 med 24-bitars färg redan då. PowerVR stod för kretsen, nu gör de tydligen comeback i Nokias senaste mobiltelefoner (Imagination Technologies):

http://theinquirer.net/default.aspx?article=33068

Även jag har ett antal spel installerade sedan länge, länge, som t ex PoP: Warrior Within där jag inte orkade igenom den allra sista striden när Dahaka hoppar upp och återfår hälften av sin hälsa (varför?) - och i det spelet finns inte någon God Mode att ta till så vitt jag vet? - samt MoH: Pacific Assault som inte är så svårt men som jag betar av lite grann då och då. Idag roade jag mig emellertid med det här:[log]

Installation of the Patch 1.32:

copy farcry_amd64upgrade_us_uk.exe to your C root drive

open a command prompt window

run cmd

type cd c:

and

type: farcry_amd64upgrade_us_uk.exe /a and press enter

follow the wizard and extract on a new folder C:\AMD64UPGRADE

The unpacked files should have this structure:

C:\AMD64UPGRADEPROGRAM FILESUBISOFTCRYTEKFAR CRY-BIN64

-FCDATA

-LANGUAGES

-LEVELS

-SHADERS

-SUPPORT

Now copy the folders

-FCDATA

-LANGUAGES

-LEVELS

-SHADERS

in your FC install folder overwriting and following the structure of the original directories.

For the Enhanced Content Patch:

copy farcry_amd64_ecu.exe to your C root drive

open a command prompt window

run cmd

type cd c:

and

type: farcry_amd64_ecu.exe /a and press enter

follow the wizard and extract on a new folder C:\AMD64ECU

The unpacked files should have this structure:

C:\AMD64ECUPROGRAM FILESUBISOFTCRYTEKFAR CRY-FCDATA

-LEVELS

-SUPPORT

Now copy the folders

-FCDATA

-LEVELS

overwriting the same folders in your FC install folder following the structure of the original directories.[/log]

Dvs hur man får 64-bitars Far Cry-innehållet på 32-bitars system. Verkar funka alldeles utmärkt! Dock måste man patcha upp sitt spel till version 1.32 innan, annars startar det inte, det framgår inte av instruktionerna. Jag vet inte vem som ska ha credit för den här metoden, men sånt här är alltid kul när det funkar! :-) Far Cry finns att köpa här till ett väldigt bra pris:

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902&nav=981&nav_genre=981&page=product&prod=282794&tduid=b558992073829db51d71d3d7c49dd7d2

Måste ju bara få säga det, även om jag naturligtvis också har provat min andel av "billiga" spel, men Crytek verkar vara ett så schysst företag och när man gör så här bra spel så måste man ju stödja det, dessutom nu så billigt att det inte finns någon anledning att skaffa det på annat sätt om man inte redan har gjort det... ;-)

Dessutom alltså med möjlighet att få 64-bitarsmaterialet utan att behöva installera XP x64!

Sedan är jag starkt skeptisk till den här trenden med att släppa spel som nedladdningar - inte i sig, men det känns som att det dels kan bli ett sätt för företagen att behålla kontrollen och dels försöka sätta priskonkurrensen ur spel, vilket är allvarligare. Ta t ex EA Downloader för BF 2 med expansionspelen Euro Forces och Armored Fury - inget är direkt dåligt, men båda borde ha varit lite billigare om man räknar på vad man fick i förhållande till vad man betalade för originalspelet. EF var inte var prisvärt iom att det bara fanns 16- och 32-banor (även om man kan spela 64 på dem) trots sin nya armé, AF gav däremot bättre valuta för pengarna, men det var trots allt bara nya banor och lite extra innehåll. Spelmotorn hade ju redan betalats med originalspelet, dessutom kom det i box med manual etc! Så på en fri marknad borde priset ha fallit på dessa produkter snabbt, men EA tar väl fortfarande 9.99 € via sin nedladdningstjänst? Ska Valve göra likadant, hålla priset uppe? Ska det vara riktigt rätt borde det gå att ladda ner från konkurrerande firmor som kan sätta egna priser, precis som har skett med Call of Cthulhu - ett bra spel värt att betala för, men inte värt normalt fullpris, annars finns det risk att det blir ett sätt att smyghöja priserna! Samt det här irriterande att man måste ladda ner varje gång man behöver ominstallera - såvida jag missat något sätt att göra backup på? Om det finns någon som känner till ett sätt att göra backup på Half-Life 2 med alla dess uppdateringar, eller på EF och AF, så att man kan ominstallera utan tidsödande nedladdningar, får denne någon gärna redogöra för det! :-)

Det verkar dock som att HL2: Episode 2 ska avsluta Half-Life 2 (stämmer det?), och att man då även ska få originalspelet, Episode 1 och Team Fortress 2 i ett paket om man köper det, så det verkar ju vettigt. Hoppas det blir så, och att det inte bara gällde Xbox-köparna.

/ m

[inlägget ändrat 2006-07-21 19:25:23 av Stålis]

Dvs hur man får 64-bitars Far Cry-innehållet på 32-bitars system.

Aha, men inte kan man väl fuska sådär heller!;) En nackdel som jag ser det är att man då i så fall nog inte får extrainnehållet med så gott som ingen prestandaförlust alls. Scrolla gärna ner och kika efter den här sidan:

http://www.amdzone.com/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=printpage&artid=125

Men den uppenbara fördelen är förstås om det funkar! :-)

Recommended system specs är en hel del högre efter att man patchat spelet till 64-bitars:

A64 3400+, 2GB RAM, Radeon X800- eller GF 6800-serierna.

(Minimum är lägre men detta brukar jag sällan tycka är intressant)

Att jämföras med de låga "recommended specs" för Far Cry 32 bit:

2.0GHz processor, 512MB RAM, grafikkort med 128MB minne som har stöd för DX 9.0b.

Ovanstående är taget från spelets pdf- och read me-filer.

Måste ju bara få säga det, även om jag naturligtvis också har provat min andel av "billiga" spel, men Crytek verkar vara ett så schysst företag och när man gör så här bra spel så måste man ju stödja det, dessutom nu så billigt att det inte finns någon anledning att skaffa det på annat sätt om man inte redan har gjort det... ;-)

Håller med. Att köpa bra spel känns bara kul. Ett av de senare spelen på min inköpslista, Oblivion, hade det kännts så j-a taskigt att bara stjäla. Det är ett otroligt bra spel som utvecklarna har suttit och kämpat med ända sen 2002 och alltså fyra års tid! Då kändes det ju bara kul att man kunde belöna dem lite för mödan.

Angående Far Cry finns det ingen anledning till att inte köpa det. De som inte lirat det ännu har verkligen gått miste om nånting, så det är bara till att skaffa det i så fall! Spelet håller fortfarande i högsta grad, speciellt också som grafiken har hängt med utvecklingen så bra med alla patchar.

Sämre spel som jag hur som helst aldrig nånsin skulle ha köpt har jag däremot inte samma moraliska aspekter inför... men kommer iaf med glädje att förhandsboka och betala för det kommande Splintercell m fl spel. Kollar alltid recentioner, medelbetyg, hör med kompisar eller som nu senast Eforum och Call of Cthulhu etc innan ett ev inköp för att inte riskera bränna pengarna på rent skit.

Sedan är jag starkt skeptisk till den här trenden med att släppa spel som nedladdningar - inte i sig, men det känns som att det dels kan bli ett sätt för företagen att behålla kontrollen och dels försöka sätta priskonkurrensen ur spel, vilket är allvarligare.

Jag kommer inte köpa Episode One via Steam utan beställer från Webhallen eller nånstans ifrån, vill nämligen ha orginalfodralet m m för spel jag köper. :-)

En annan aspekt är kopieringsskydden. Kommer inte längre att köpa spel som Ubisoft distribuerar så länge de använder sig av "starforce nightmare" eller dyligt "starforce fucking shit!", vilket så händigt gör att jag ofta inte alls kan lira Chaos Theory som jag betalat några hundra spänn för..!:thumbsdown:

Det verkar dock som att HL2: Episode 2 ska avsluta Half-Life 2 (stämmer det?)

Har för mig jag läste att det ska komma tre episoder och att de räknas som just H-L 3, och att episoderna längre fram nån gång ska avlösas av H-L 4..?

P.S. Eftersom vi har slagit fast redan för länge sen att vi aldrig skriver några långa inlägg, blev inte heller detta inlägg långt alls.;)

Anjuna Moon
Det verkar dock som att HL2: Episode 2 ska avsluta Half-Life 2 (stämmer det?),

Som RN har jag också hört tre episoder, där den sista skall komma i slutet av nästa år och episod 2 är utlyst redan, men utan releasedatum.

Vad menar du förresten RN med att Starforce-skyddet förhindrar dig att spela en lagligt inköpt kopia? Är det så illa så bör du gå över till den "mörka" sidan där jag befinner mig. Just Chaos Theory var iofs tydligen det mest svårknäckta spelet hittills. Tog väl nästan ett år innan Deviance (tror iaf det var dem) kom ut med en knäckt version som inte krävde att man ryckte ut alla enheter ur burken.

Vad menar du förresten RN med att Starforce-skyddet förhindrar dig att spela en lagligt inköpt kopia? Är det så illa så bör du gå över till den "mörka" sidan där jag befinner mig.

Starforce påstår att spelets startfil blivit manipulerad och vägrar låta spelet laddas in. Har försökt installera om det otaliga ggr, och på olika partitioner, men med samma resultat – ett felmeddelande om manipulerad starfil. Spelar ingen roll om jag raderat hela spelmappen och save-mappen, där den var gömd i en dold katalog i Mina dokument eller nånstans, rensar registret o s v. Spelar heller ingen roll om spelet varit uppdaterat eller inte... Starforce-helvetet låter mig helt enkelt inte längre spela mitt orginal-Chaos Theory som kostade mig 399kr plus frakt!:thumbsdown:

Har kollat otaliga ggr efter en utbytbar startfil eller nåt på gamecopyworld, men inte gjort det på länge nu... kanske jag ska göra det igen snart.

Ber till alla gudar som finns att det kommande Splintercell är befriat från Starfucking hell så att man verkligen törs boka ett exemplar!

Det här påminde mig om att jag läst i antingen PC-Gamer eller PC-Gaming World om en spelrecesent som faktiskt inte heller kunnat spela sitt Chaos Theory, någonsin! Men jag har åtminstone kunnat spela det en gång förut(?!)

Jag kan se behovet av att spelföretag vill använda skydd, men Starforces beteende och uppträdande i de kommentarer jag har läst till kritiken de har fått, har gett mig en bild av ett tämligen omoget och självgott företag, som ytterst motvilligt tvingades publicera ett borttagningsprogram för Starforce när kritiken blev för stark. Det känns direkt olustigt att få något från ett företag med en sådan mentalitet i datorn.

Det är bl a därför jag har tvekat att skaffa PoP3:TTT eller SC:CT, jag vill inte gärna ha in Starforce i burken öht. Ubisoft lär iaf ha skippat det nu, förhoppningsvis kommer det att innebära att budgetutgåvor etc också kommer att få Starforce avlägsnat. Hoppas jag som sagt.

Det kanske hjälper att ta bort det, och installera om spelet?

http://www.onlinesecurity-on.com/protect.phtml?c=55&menu=20

http://www.glop.org/starforce/remove.php'>http://www.glop.org/starforce/remove.php

http://www.boycottstarforce.net/?page_id=7

Här finns listor på spel med Starforce. Några spel har tydligen fått patchar som tar bort det, som Heroes of Might and Magic V.

http://www.glop.org/starforce/

http://www.boycottstarforce.net/?page_id=3

/m

Jag passa väl på att skriva lite kortare nu då. Om man lägger ihop inläggen kanske medlet blir lite mindre? :-)

Jo, det är bara en sak jag reagerade på när jag hade installerat, en känsla av att bergväggarna var lite "oskarpa" om än detaljrika. Först trodde jag att det kanske var ett fel, men faktum var att det även var så på¨demoloopen i början, den nya som kommer med 64-bitarsmaterialet, och där var det också så, och det är je en avi-film.

Jämför bilderna på sidan du gav länken:

"32-bitars":

http://www.amdzone.com/pics/gaming/farcry/64bit/bigrock32.jpg

"64-bitars":

http://www.amdzone.com/pics/gaming/farcry/64bit/bigrock64.jpg

Kanske är det en synvilla att de ser oskarpare ut, dvs att just eftersom de är detaljrikare på 64-bilden märks oskärpan mer? Uppenbarligen är 32-bitars lika "oskarp" men det känns inte så vid en hastg titt. Eller håller jag på att bli galen? ;-)

/ m

Ber om ursäkt för stavfeln i ovanstående inlägg, men jag kunde inte ändra något eftersom det, enligt e-forumet, fanns efterföljande kommentarer. Vilket det altlså inte fanns då, men det finns det nu.

Verkar som att e-forum har lite buggar och behöver patchas... eller så kanske det har köpt programvara från Starforce :-)

/ m

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...