Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Skälig lön - Management konsult


recallbj

Rekommendera Poster

Har blivit erbjuden en tjänst som management konsult på ett snabbt växande företag och skall inom kort inkomma med ett lönekrav och undrar om det är någon här som arbetar som detta, uppgifterna kommer att innefatta ett brett område i olika projekt och undrar därför vad som kan tänkas vara en skälig lön.

Har kollat runt lite men inte lyckats hitta så mycket, bara på idg.se så lyckades jag hitta ett löneintevall.

 

Tacksam för tips på sajter samt om någon här arbetar inom management eller är involverad i olika projekt, ex . projektledare.

 

Om detta hamnade i fel kategori så är jag tacksam för vart den skall flyttas över, hittade inget passande för just min frågeställning.

 

[inlägget ändrat 2006-04-26 21:33:30 av recallbj]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget direkt svar på din frågeställning men varför kontaktar du inte din facklige företrädare?

 

Lämpligt forum:

//eforum.idg.se/Threads.asp?forumid=137

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är dessvärre inte medlem i något fack i dagsläget, dock så kollade jag på HTF:s hemsida men kunde inte riktigt hitta något som passar.

Så jag vet inte riktigt vilket fack som kan tänkas vara aktuellt i detta sammanhang, managementbiten är lite luddig.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråden flyttad till Karriär / Utbildning

 

/cloudberry, moderator för Ekonomi

---

Lift up the receiver

I’ll make you a believer

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...