Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nu blir jag förvirrad


Marcus E

Rekommendera Poster

Nu blir jag förvirrad över navigeringen här på eForum. Är ny medlem och har försökt i nån timme att förstå hur navigeringen fungerar men har ännu inte förstått allt. Kanske ni skulle göra den enklare? Eller iaf. ha någon form av information om hur man navigerar. Jag tycker det verkar väldigt rörigt.

 

Tack för ett bra forum i övrigt :)

 

- Swey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Swey.

Då ska vi givetvis assistera dig!

 

- Tips 1: Klicka på länken "Så hittar du på nya Eforum" som du hittar i huvudet för Eforums startsida. Alternativt klicka på den här länken //eforum.idg.se/Eforumintro.asp

 

Där hittar du en kort introduktion till Eforum, hur det är strukturerat och hur du använder det.

 

- Tips 2: Längst ner på varje sida finns en sidfot med en länk som heter "Det finstilta". Där hittar du information om rekommendationer om vad man får och inte får göra här.

 

- Tips 3: Det du redan har gjort, d v s skicka ett inlägg och fråga efter information.

 

Jag hoppas det här hjälper dig litet på traven. Om du fortfarande har frågor kring navigeringen är det bara att ropa.

 

Till sist: har du förslag eller funderingar kring Eforums utformning och funktioner har du hittar precis rätt ställe att lufta dem på. Det är bland annat det "Diskutera Eforum" är till för.

/Mvh Mats Hultgren, idg.se

 

--------------------------------------------------

Epost: mats.hultgren@idg.se

Besök vår hemsida: http://www.idg.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...