Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Sony Vegas 6

C-online

Recommended Posts

En fråga, en tråd.

Detta är tredje gången du söker svar på samma problem inom loppet av några få dagar.

Skärpning!

Edit:

Fel av mig. Fjärde tråden i ämnet är det:

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=820403

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=820267

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=820099

/T

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

[inlägget ändrat 2006-04-05 10:08:37 av Monshi]

Det finns ett kapitel i manualen med den rubriken (nästan), där står det hur man gör.

[Edit]Håller med Monshi, de trådar som finns nu räcker gott och väl.

[inlägget ändrat 2006-04-05 14:10:11 av lizardKng]

Tycker ni själva att ni svarat på min fråga? Frågan löd: Vet någon hur man gör? Dvs. Monshi & lizardkng, har enligt min svenska ej gett ett sakligt svar på min fråga i inbördes ordning. Skärpning pojkar!

Om man inte vet svaret på frågan, då räcker man inte upp armen.

Jag tror fortfarande att rätt person ännu ej har sett detta inlägg. dvs. En kunskaparnas person med akademisk utbildning, kanske ett antal högskolor eller universitetsutbildningar i bagaget... men tyvärr pojkar, sådant folk sitter väl inte och hänger ute i nått forum på arbetstid.

Jag ringer nån som vet istället, så ni får forsätta med ert i lugn och ro.

Hej då och tack för absolut ingenting.

Conny.

Jag har både tipsat dig om ett program att använda samt om ett kapitel i dess manual där du kan läsa hur man gör. Vad är det du saknar, att någon kommer och gör jobbet åt dig?

För övrigt så räcker jag inte upp handen alls, jag svarar så fort jag tror jag har nåt att bidra med. Om det är störande har du alltid möjligheten att låta bli att läsa.

Men C-online - blir du upprörd över att vi påpekar det självklara i ett vettigt forumbeteende.

De som läser en frågeställlning vill veta historiken, alla svar som du tidigare kan tänkas ha fått. När vi som besöker forumet ofta ser samma fråga om och om igen blir resultatet inte att vi svarar utan snarare att vi blir irriterade och ignorerar frågan.

Det en av mina uppgifter som moderator här på Eforum att se till att alla trivs, därav mitt snälla påpekande ovan.

Och du - min civilingenjörs utbildning hjälper mig inte att svara på din fråga, jag har ingen aning om hur man gör det då jag inte använt programmet i fråga.

Men jag önskar dig all lycka med projektet.

Ahh, ser att jag missade det i förra inlägget så jag förtydligar det här:

/T

Moderator för diverse kanaler på Eforum.

(för övrigt - kortlänken du nyttjar skapade jag åt dig i ditt första inlägg här på Eforum)

[inlägget ändrat 2006-04-05 16:50:48 av Monshi]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...