Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Sätta ihop två pdf filer till en


Jetmoon

Rekommendera Poster

hej. kan jag sätta ihop två pdfsidor (filer) så det blir en?

 

pdf 1 = sida 1

Pdf 2 = sida 2

Sätta ihop till pdf 3 = sida 1 och 2 i samma pdf.

 

 

tack på förhand

/Jetmoon

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte men tror...

 

Då måste du ha ett program som klarar att redigera PDF bara men jag antar att det är samma tillvägagångssätt som att "kopiera" över en sida i ett worddokument till ett annat worddokument. Principen borde vara den samma.

Milla

 

Den som uppfann arbetet måste inte ha haft någonting att göra.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämmer utmärkt, inga problem att klippa ihop två olika dokument till ett ifall du har ett program som kan redigera pdf:er. Ett exempel är ju Adobe Acrobat fast det kostar ju pengar.. Finns gratisprogram för att skapa pdf:er oxå.. Kommer dock inte på något namn på de programmen nu, återkommer om de dyker upp i huvudet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...
superfrittella

Hej!

Jag har samma problem. Vill sätta ihop några pdf, nogra doc o några xls, men har bara acrobat reader.

Gjorde ngt förra veckan så jag fick upp nån slags tabell eller lista där man kunde välja vilka dokument som skulle bli en fil. Har för mig att detta var i acrobat reader. tror det var när man skulle göra om word-filer, men att man kunde smyga med en annan pdf oxå. Nån som känner till detta?!

Kan inte för mitt liv komma på hur jag gjorde!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...
superfrittella

Tack!

Ja, men känns som man titt som tätt behöver den där grejen när man jobbar på ställen som inte köper in ordentliga program.

 

Har inte testat ännu, men den där sidan verkade ju sjukt enkel!

 

Tack tack!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...