Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

datorn startar inte!!


Eddie Landquist

Rekommendera Poster

Eddie Landquist

kan någon vänlig själ berätta för mig varför min dator har slutat att fungera...det började med att ena cd-rom spelaren la av..ca en vecka senare så stängs datorn av när jag håller på och spelar ett spel..trodde att strömmen hade gått eller nåt..(det hade den inte)men när jag satte på datorn igen så gick det inte att komma fram till bios..fläkten hörs..men inget annat händer..ja.förutom att den andra cd-rom spelaren har ett klickande ljud..ca 5 gånger "klickar" den till utan att det händer nåt...den piper inte alls.Har öppnat datorn och en vän testade korten och så på hans burk..allting verkar fungera separat men inte tillsammans..frustrerande detta...nån som har haft samma problem som jag och har lösningen?

Tack på förhand

 

Eddie

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

Har du provat med något annat nätaggregat?

...låna något eller liknande.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Om allt verkar gå bra, måste du ha missat något."

 

- Steven Wright

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eddie Landquist

Ja,jag har bytt nätaggregat men det hjälpte inte,sen om jag har missat något så vet jag inte vad det kan ha varit i såna fall.han som hjälpte mig med detta är rätt så duktig på datorer. men även han var förbluffad.l

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

Om du inte korspostar, så är chanserna att få svar större.

 

http://www.eforum.idg.se/Eforumintro.asp#Del8

 

4. Frågor du vill ställa eller ämnen du vill diskutera ställer du i ett (1) forum, det vill säga repetera inte samma inlägg i flera forum. Dessa så kallade korspostningar höjer oftast inte chansen att få svar utan verkar snarare som ett irritationsmoment. Korspostningar kommer helt sonika att tas bort från överflödiga forum.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder> moderator DrData|

 

"Om allt verkar gå bra, måste du ha missat något."

 

- Steven Wright

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eddie Landquist

ok,såg bara att det kanske hade varit bättre att använda dr datas forum än datorkrigs dito.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Eddie Landquist skrev:

ok,såg bara att det kanske hade varit bättre att använda dr datas forum än datorkrigs dito.

 

Då är det bättre att anmäla tråden du skapat och be att få den flyttad dit.

...ser också att din tråd redan är anmäld.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Om allt verkar gå bra, måste du ha missat något."

 

- Steven Wright

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...