Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

vart är mina drivrutiner


Robban And

Rekommendera Poster

Hej

Jag har ett stort problem (för mig alltså) Jag har en stationer dator (Dell p4 Optiplex sx 270). När jag köpte den så var Windows xp installerat. Den fungerade utmärkt, men nu har jag formaterat om hdd och lagt in en ny version av xp (nyare). Men vart tog drivrutinerna vägen till mitt nätverkskort och till mitt grafik kort. Jag har lyckats installera ljud och annat med min skiva. Men jag kommer inte ens ut på nätet nu, hur ska jag hitta dessa…HJÄLP

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så kan man ju också göra :thumbsdown:

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=818964

 

Hej

Jag har ett stort problem (för mig alltså) Jag har en stationer dator (Dell p4 Optiplex sx 270). När jag köpte den så var Windows xp installerat. Den fungerade utmärkt, men nu har jag formaterat om hdd och lagt in en ny version av xp (nyare). Men vart tog drivrutinerna vägen till mitt nätverkskort och till mitt grafik kort. Jag har lyckats installera ljud och annat med min skiva. Men jag kommer inte ens ut på nätet nu, hur ska jag hitta dessa…HJÄLP//Robban

 

Hade det inte varit listigare att hitta på ett helt annorlunda alias. Robban Andersson har uppenbara likheter med Robban And tycker jag.

 

---/samoht

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är detta?

Två snarlika alias med snarlika frågor.

 

Hänvisar till existerande tråden i forumet Nätverket - mjukvara/operativsystem, http://www.eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=818964 , och stänger denna tråd.

 

Vill Robban And bemöta denna stängning gör det då i forumet Diskutera Eforum.

 

/T

Moderator Grafikkkort

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...