Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

JOBB: Nån som vill lära ut Cult3D?


Daniel_N

Rekommendera Poster

Jag är en medicinstudent som ska göra ett 3D-projekt om neurologi i vår.

 

Projektet ska göras mha Cult3D vilket jag behöver en crashcourse i, och till detta söker jag någon glad person som är hemma i Cult 3D designer och vill tjäna en slant på att lära mig Designermjukvaran.

 

I korthet går projektet ut på att man ska kunna visualisera signalvägarna i hjärnan med hjälp av 3d-anatomi med en del animerade effekter. Dessa effekter skulle kunna vara prickar (=nervimpulser) som animeras längs splines när användaren triggar detta via en meny eller nån annan event, eller att en enkel gradient-textur animeras över en struktur för att visa i vilken riktning informationsflödet rör sig där. Överlag är det ett antal fördefinierade händelsekedjor som ska aktiveras på olika sätt.

 

Om mig: Jag har erfarenhet av ett antal visualiseringsmjukvaror sedan tidigare, bl.a. Flock of Birds, VRML1 och 2, Realax och Multigen/Vega/Lynx och annat sånt som inte används längre... min förståelse för problemen i allmänhet är nog rätt god. Jag har jobbat som modellerare i 3dsmax / Maya tidigare så den biten är inget problem heller.

 

Så... kan du Cult3D, bor du i Stockholm och vill tjäna en slant, hör av dig till moroten@hotmail.com !

 

Mvh Daniel

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...