Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

"Brevlådan full" i Outlook Express !


runerk

Rekommendera Poster

Jag har förgäves försökt tömma mina brevlådor i OE, Opera och Thunderbird. Jag har fortfarande över 2000 mail liggande i exempelvis Opera.Ska jag gå in i registret eller.......Rune.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad menar du? Jag har sammanlagt över 2000 mejl i Thunderbird, det är väl inget problem med det. Eller vill du radera mejl men det går inte?

 

 

Flyttar tråden till forumet för Epostprogram

 

Cecilia - Moderator för Program - övrigt

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får inga nya mail i OE o försöker därför tömma mina lådor i Opera o Thunderbird..... utan framgång tydligen. Tack för att du vill hjälpa mig ! Mvh. Rune

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så Outlook Express klagar över att du har för många mejl? Då hjälper det nog inte att ta bort mejl i de andra programmen för de lagrar mejlen på helt olika ställen på hårddisken.

 

Eller är det andra som inte kan skicka mejl till dig? I så fall verkar det som att du har för många mejl liggande på mejl-servern och att du behöver radera mejl därifrån.

 

Menar du att det inte går att ta bort mejlen i Thunderbird och Opera? Utan de ligger kvar fast du tömmer Papperskorgen? I Thunderbird behöver man också göra Arkiv - Komprimera mappar för att hårddiskutrymmet ska bli ledigt, finns troligen något liknande i Opera.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Cecilia nu funkar OE efter min rensning på servern.

Ha en skön kväll önskar Rune ! P.S.Hoppas jag kan få fler lektioner ! Jag ville ge dig 4 poäng, men jag tryckte fel (som vanligt !).

 

[inlägget ändrat 2006-03-16 16:32:34 av runerk]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för poängen! :) Och ha en trevlig kväll själv!

 

PS. En person kan bara ge ett poäng på ett inlägg. Övriga rutor är till för att andra ska kunna ge poäng för samma inlägg.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...