Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Skapa web sidor via gränssnitt??


Wippika

Rekommendera Poster

hej

 

Jag skulle vilja en funktion för att uppdatera min sida med nya sidor. så jag vill att man ska kunna skapa sidor så enkelt som möjligt, man ska alltså inte behöva kunna något HTML..

 

Alltså bara starta med en tom sida och bara dra in t.ex ett bild objekt eller texter?? Jag är inne på att skapa detta med hjälp av Asp och javaScript! Är detta vettigt och rimligt eller finns det andra sätt??

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Låter som ett publiceringsverktyg och det kan ju vara vettigt. Men det blir rätt mycket jobb för att få det att fungera som det ska och generera navigation och den html-kod som trots allt måste finnas där mm, mm... Med andra ord krävs det mycket tid och ett bra tänk. Det finns ju dessutom ganska många gratis publiceringsverktyg som är bra så du kanske borde titta på några sådana först. Därmed inte sagt att jag avråder dig, för det är kul och man lär sig mycket, men det krävs mycket tid och gör det inte själv. Man behöver folk att bolla idéerna med...

Så jag vet inte om det är vettigt... och då är det ändå på ett ungefär vad jag pysslar med om dagarna...

/Tjo

H

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...