Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Bugg i Internet Security?

Alex_Berg85

Recommended Posts

Av någon anledning har mitt Norton Internet Security börja klaga på att jag ska vara inloggad som administratör för att ändra inställningar.

Problemet är att detta är jag, Vilket just är problemet.

Sitter på Windows XP Home

Någon som vet hur man kan fixa?

"You must have administrator privileges to complete the configuration using the Information Wizard"

Svar ja, får det meddelandet fast på svenska. Grejen är att jag är administratör, Prövat skapa nytt konto och testa samma grej, prövade deras grej med att ta bort reg key som innehåll "gammal" inställning.

Hjälpte ej :/

Några fler idear?

Grejen är det att jag behöver ett administrativt konto för att avinstallera. I alle fall vad den säger mina konton är fast det verkar inte förstå det.

Testat med flera, till och med the "dolda" i fel säkert läge XD

Fan kan det vara... hmm..

"You must have administrator privileges to complete the configuration using the Information Wizard"

Svar ja, får det meddelandet fast på svenska. Grejen är att jag är administratör, Prövat skapa nytt konto och testa samma grej,

Det kan inte röra sig om ett konto som Internet security kalla administrativt.. Dvs. ett för programvaran, inte Windows???

Bara en tanke!

/Ynf

Ladda ner professionella & väl genomtänkta installationsanvisningar för starkt skydd mot virus & angrepp, stabil drift samt maximal prestanda på: http://www.tsv14.net Nu med 3 versioner av XP Pro installation

Erm, klickade på iamapp.exe i "internet security" foldern och vips så funkade det normalt ...

o_O, Någon Symantec process som inte var igång kanske. wah...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...