Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem med min MP3 spelare (Digitbal DB586 series


windowsman

Rekommendera Poster

Hej

Den är nu så att jag har en ny MP3 spelare hemma som jag nu vill ladda med låtar.

 

Problemet är när jag pluggar in den i USB porten på datorn och klickar på Den här Datorn (flyttbar disk E:) när jag klickar på flyttbar disk E: kommer det följande varnings ruta.

 

E:\ är inte tillgänglig. Begäran kunde inte utföras på grund av ett fel i en I/O-enhet?

 

 

Vad ska jag göra med mp3 hur ska jag ladda ner låtar på den?

Andra gången lite osäker på hur man laddar ner låtar hur ska jag göra.

Hjälp!

 

Enda jag kan komma på efter att jag har läst manualen är att tillverkarna varnar för att man ska FAT ELLER FAT 16 om man har XP. När jag kolla de Diskenhet C på hårddisken så hade jag NTFS bra att veta kanske kan det ha orsakat något problem sen kan ni väl på vägen svara hur gör man från NTFS till FAS 16 om man ska följa manualens instruktioner?!

 

/Tack på förhand.

 

[inlägget ändrat 2006-02-18 23:00:21 av windowsman]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för rådet. Nej enda fel meddelande som kommer upp är följande.

 

E:\ är inte tillgänglig. Begäran kunde inte utföras på grund av ett fel i en I/O-enhet?

 

Kanse ska jag lyda manualens råd där dom varnar att man ska ha FAS 16 eller FAS.

 

Hur omvandlar jag hårdisken från NTFS som den står nu på till FAS 16 eller FAS det står på manualen att jag måste ha någon av dom

 

Kanse det kan vara problemet ?!

 

Vet någon?!

 

[inlägget ändrat 2006-02-19 13:09:17 av windowsman]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen.

 

På engelska heter felmeddelandet:

"The request could not be performed because I/O device Error"

 

När jag slog på nätet hittade jag flera med samma problem men inte något med just din Mp3-spelare. Här är lite länkar med tips på vad du kan göra (på engelska):

 

http://hardware.mcse.ms/archive128-2005-10-244370.html