Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Khan Problem ;)


Gyllene emil

Rekommendera Poster

Hej jag har ett problem med mitt spel och det är ett beta online spel och det är ganska så nytt och när jag spelar så stängs det av skärmen blir helt svart och jag kan inte göra någonting men jag har tryckt " esc + allt+ delete" och då har jag kommit till skrivbordet och så kommer det en rita som det står så här

 

 

 

"" VUP recover has reset your graphics accelerator as it was no longer responding to graphics driver commands ""

 

 

och jag vet inte vad dem menar med det om mitt grafik kort inte stödjer det eller vad som är felet jag har haft datorn inne på servixe för att fläkten inte har fungerat och det var itne det prblemet som var... någon som har ett annat förslag?

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Eknulll!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara en tanke!

Händer det samma sak om du sänker grafikinställningarna lite? Kanske har lite för högt inställt för att din hårdvara skall klara det?

Milla

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

menar du då "skärmupplösning" ? om man går in på Egenskaper på skrivbordet och sen inställningaR?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon menar nog att du ska sänka grafikinställningarna i spelet. dvs. du startar spelet och sen klickar du typ på settings (brukar heta nått sånt). Där kan du sedan ställa in grafiken för spelet

 

[inlägget ändrat 2006-02-19 21:32:33 av EnumNutz]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

aa det gar jag gjort för man kan ändra så att fönstret på spelet så att det inte är "fullscreen" utan en liten och ju mindre den är ju mer kan man spela men det crashar ändå..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...