Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hjälp! Norton Antivirus!


Panxorz

Rekommendera Poster

Tjena, ni vet i norton där Utbrottsvarningen är. Vilka hot som är skyddade osv. Vaför står det "Kan inte visa information om snabbsmittande hot därför att det saknas internet-anslutning och aktuell info", för en vecka sen kunde man se vilka hot som var blockerad nu är det bara dendära texten som kommer upp, Hjälp vad är problemt? Vill gärna fixa det!!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...därför att det saknas internet-anslutning och aktuell info

 

Nånting har fått din Norton att tro att du inte är uppkopplad.

 

I din förra tråd med exakt(?) samma fråga speglade du en visshet om att du fått virus med denna effekt, och inte heller visste du vad Word var för program.

 

Att vara skeptisk och lite nervös är en sak, men att drabbas av panik tenderar oftast att göra saker än värre. För att inte tala om okunskap...

 

Mitt råd: Chilla, andas in tre-fyra gånger och fundera sedan på hur man kontaktar Symantecs support...

 

[bild bifogad 2006-02-08 12:16:21 av Lars2W2]

802821_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Jag vet vad Word är.. men undrade bara om det kunde vara utraderat p.ga nå't.

2. Whatever, jag har inte panik. :)

3. jag vill veta vad problemet är :(

 

Jag har kontaktat Symantec men dem säger att jag skulle starta om internet.. men samma sak händer. :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så står det hos mig också i NIS05, vi får väll se när Symantec fixar det, tror inte det är så allvarligt.

 

 

/FD Milkman

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...