Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

hur märker man om nån har ens lösenord i skype?


Micke__1

Rekommendera Poster

Om man använder msn och nån loggar in på min msn, så loggas jag ur. Men in skype så kan man ha flera inloggade samtidigt.. av nån konstig anledning.. Är inte det lite märkligt om nån kan vara inloggad utan att du märker av det..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var inte rikigt grejjen... Men man kanske kan byta lösenord varje dag för att stilla sitt paranoida tänkande.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

 

Tråden flyttad till IP-telefoni

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder> moderator WindowsXP|

 

"Vad händer om du blir halvt ihjälskrämd, två gånger?"

 

- Steven Wright

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var inte rikigt grejjen... Men man kanske kan byta lösenord varje dag för att stilla sitt paranoida tänkande.

 

Om du har problem med att någon annan loggar in som dig, har du för dåligt lösenord och då ska du byta.

 

Annars vet jag inte hur man gör i Skype för att bara kunna vara inloggad från en dator.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om nån skulle få reda på ditt lösenord så spelar det inte så stor roll hur långt det är.

 

Jag har inte problem med att nån loggar in om mig, eller rättare sagt hur skulle jag kunna veta det?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte problem med att nån loggar in om mig, eller rättare sagt hur skulle jag kunna veta det?

 

Du skrev det i din urspungliga fråga. Eller missförstod jag dig totalt?

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kanske skrev otydligt, men det var mest hypotetiskt. Så det är inget som hänt, jag bara undrar hur man skulle kunna märka av en sån sak, och som det känns så kan man inte det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...