Just nu i M3-nätverket
Jump to content

panda!!!?

andersson31

Recommended Posts

men det kostar ju pengar ju!

Ja, fullversionerna ja, de är ju kommersiella produkter. Jag vet inte om Panda har någon version som är helt gratis, men det vet säkert någon annan.

Är det dock olagliga kopior du efterfrågar så får du ställa frågan i något annat forum, det är inte tillåtet att diskutera härinne.

nej jag är inte ute efter olaglig heter. men te.x. naorton har gratis versioner. så jag undrar om de finns i panda oxå?

ok tack! men nu har jag en annan fråga. om jag har nortons brandvägg. korsar det med en router?? eller går det ha både och??

/andersson31

om jag har nortons brandvägg. korsar det med en router??

Är inte säker på vad du menar. Krockar?

Det fungerar ihop med brandväggar ja man bör ju ha bägge. Antivirus+Brandvägg

Milla

om jag har nortons brandvägg

Norton har väl ingen produkt med bara brandvägg, det är väl alltid ett antivirusprogram i samma produkt. Och man ska inte ha 2 antivirusprogram i gång samtidigt om man inte verkligen vet man gör.

Det går bra att använda vilken som helst brandvägg i datorn tillsammans med en router utanför datorn.

Jag har för mig att det går att köpa endast Norton brandvägg.

http://www.symantec.se/region/se/product/npf_index.html

Jag har testat deras brandvägg för några år sen och tyckte att det funkade ganska bra för att vara en produkt från Symantec.

Det finns ett antivirusprogram som heter G Data Antiviruskit (AVK) som använder virusdefinitioner från både Kaspersky och Bitdefender. Då kan man på sätt och vis säga att man använder två antivirusprogram samtidigt.

http://www.gdata.de/gdc/us_start

Jag har för mig att det går att köpa endast Norton brandvägg.

Förlåt det hade jag missat. Men köpa är det i alla fall fråga om, ingen gratisprodukt.

Edit: missade citat-knappen

[inlägget ändrat 2006-01-31 16:47:04 av Cecilia]

ja men bara norton prigrammet är ju en sak men jag har även norton security. kommer det krocka med en d-link router/brandvägg??

I Norton Internet Security ingår väl antivirus?

För att citera mig själv.

Det går bra att använda vilken som helst brandvägg i datorn tillsammans med en router utanför datorn.

Nej, Panda har inga gratisversioner, utan bara full och trial versioner.

// Gästen

Sopa alltid rent framför egen dörr

ok menj nu har jag en fråga till som inte ens har med antivirus att göra. varje gång jag startar datorn står det felaktig boot.ini-fil och sedan står det :startar från c:\windows

vet någon om jag kan få tillbakaden på något sett??

//andersson

Den frågan har du ju redan ställt här:

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=799904

och där har du fått ett svar. Om svaret inte fungerar så skriv det där annars så tror ju folk att svaret var bra.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...