Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

bästa brännaren


_jetthe_

Rekommendera Poster

Nu har ni chansen, flame:a eller beröm just DIN brännare, jag ska nämligen köpa en ny brännare, en 4x scsi hade jag tänkt...vad är då bra, och vad suger hårdare än en eskimo i kohagen? ge mig tips!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anders Isaksson

Jag har en Compro 4/8x som är ca 3 månader gammal. Jag har nog brännt en 30-40 skivor och INGEN skiva har blivit förstörd. Dessutom kan man surfa, spela mp3 eller göra annat under tiden den bränner. Det kanske är så med alla SCSI-brännare, det enda jag har att jämföra med är min gamla IDE-brännare. Där kunde man inte göra någonting under tiden den arbetade. Den har inte RW, men å andra sidan: vem bryr sig? Jag köpte den hos 24store för 3000:- inkl moms. Då medföljde SCSI-kort PCI, program, kablar och ett par tomma skivor. Som jag ser på saken så är denna brännare perfekt. Den bränner i 4x och det har inte varit ett enda problem, dessutom gick hela kalaset på 3100 inkl frakt. För övrigt så använder jag silver/blå skivor som kostar 9,5 kr/st. Men jag har testat säkert 10 olika fabrikat så den är inte "kräsen". Så varför betala mer för en Plextor?

 

/Anders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...