Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

3 X Grattis!


Erik Junesjö

Rekommendera Poster

Erik Junesjö

Grattis till Maratonmannen, Peddler och bmhson som vann Oktober November och Decembers Eforumtävling.

 

Nu har vi äntligen fått nya biobiljetter. Så Januari månads tävling kommer att lottas med mindre fördröjning.

//Erik

 

 

[inlägget ändrat 2006-01-17 15:16:09 av Erik Junesjö]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mmh, är det inte min tur snart :(

 

Nä, grattis alla ni som vann.

 

och varför inte lotta ut lite prenumerationer på era tidningar? Eller ha det som val för de som vinner? Biobiljett eller M3 i tre/sex eller tolv månader ex.v. Perioden borde givetvis anpassas så att kostnaden för IDG blir ungefär densamma oavsett vad vinsten är.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Junesjö skrev:

 

Grattis till...

Tackar så mycket!

 

Bio var inte precis i går, minst 5 år sedan.

 

Någon som har film att rekommendera?

Gärna en action som man inte kommer ihåg dagen efter. Bara en flykt för stunden.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ågon som har film att rekommendera?

 

ag rekommenderar Crash, om den fortfarande går...

 

 

.dune.

----------------------------------------------

- "I find this a nice feature but it is not according to the documentation.

Or is it a BUG?"

- "Let´s call it an accidental feature. :-)"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Monshi

 

Jag vann, varför vet jag inte, är det lottning bara eller??

 

Eftersom jag inte kan sitta på en bio för ryggens skull, får jag ge bort mina biobiljetter, men jag hakar på ditt förslag. Tänk om man kunde ha valt några nummer av en lämplig IDG-tidning i stället!

 

Då hade vinsten blivit min, nu ger den bara lite pluspoäng hos den som får biljetterna.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis alla 3!!!

 

bmhson, synd det där med ryggen. Kan du inte sitta alls eller är det fåtöljerna som inte funkar? Vissa salonger är ju så rymliga att en egen stol (som du tar med själv) knappast är ett problem.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej lizardKng

 

Tack för den vänliga tanken, men jag ska steloperera ryggen nån gång i höst, efter lång väntan.

 

Jag tar mig helt enkelt inte till en biograf och kan inte stå i en kö och vänta på att få komma in. Sen kan jag sällan sitta så länge som en bioföreställning varar.

 

Jag brukar spela in filmer från TV och då ser jag en bit i taget, efter att ha gått 20 steg från sängen. Det går det också!

 

Jag hoppas att operationen ska förbättra min rygg, men det är ju fortfarande ett bra tag till i höst (och sen 3--6 månaders konvalecens).

 

Det blir några andra som får bli bjudna på bio i stället.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Javisst, något de "fått" av en leverantör för att testa i M3, Mikrodatorn eller PC-för alla ex.v.

 

Fast - vinsten ska inte vara så stor att den sporrar till fusk. Dvs med större möjlig vinst desto större risk för vissa problem med poängsystemet.

 

Om jag räknar någorlunda rätt:

En vinnare per månad, fyra biobiljetter á cirka 70 kr ger en kostanmd för IDG på cirka 280 kr.

Priset för de olika tidningarna IDG har varierar ganska kraftigt, men priset för tre nummer (om jag beställer) ligger kring 150 kr. En del är billigare, en del dyrare.

 

Det är kostnaden för mig. Kostnaden för IDG att ge bort sex nummer av en tidning är säkerligen inte alls så stor (ja det kan diskuteras vad deras kostnad innebär) och de kan få en ny kund på köpet efter sex månader.

 

Givet måste det vara att man ej kan förlänga en pågående prenumeration eller på något sätt kunna få ut pengar av vinsten.

 

Detta då som ett alternativ till biocheckarna. Inget fel på bio, film är bäst på bio, men en alternativ vinst kanske inte är helt fel. Fast nog har de på IDG redan funderat på detta och fastnat för det enkla och trevliga med biobiljetter.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Junesjö
Eftersom jag inte kan sitta på en bio för ryggens skull, får jag ge bort mina biobiljetter, men jag hakar på ditt förslag. Tänk om man kunde ha valt några nummer av en lämplig IDG-tidning i stället!
Om du skickar tillbaka biobiljetterna till oss så kan jag fixa en halvårsprenumeration på valfri IDGtidning. Eller har du redan skänkt bort dom?

//Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och tack så mycket

 

Nej jag väntade på biljetterna för att överraska med dom, men jag tar hellre en tidningsprenumeration.

 

Verkligen trevligt med en flexibel lösning! Stort tack för det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du skickar tillbaka biobiljetterna till oss så kan jag fixa en halvårsprenumeration på valfri IDGtidning.

 

En bra lösning!:thumbsup:

 

Grattis till er alla tre förresten!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Junesjö
Verkligen trevligt med en flexibel lösning! Stort tack för det.
Inga problem! Jag vill ha nöjda vinnare :-)

//Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instämmer också...Grattis allihopa:):thumbsup:.

 

Sänder en tanke till bmhson, och önskar dig lycka till med den framtida operationen.

 

 

 

 

 

// Gästen

 

Sopa alltid rent framför egen dörr

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...