Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

porche (nfs)


the wizard

Rekommendera Poster

hur fan kör man guld åldern?????????

har en djävla massa bilar men inga som passar för turbo cup o.s.v hur får man tag i dom (finns inga såna i garaget att köpa varken som nya eller begagnade)håller på att bli tokig på detta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har vunnit allt i den classiska eran incl speedstern.

klarar dock inte att vinna med 914(dom fula bilarna)men det behöver man väl inte? man kan ju gå vidare i den klassiska eran itan att vinna räcker det inte att vara bland dom 4 första?

skulle vara kul att kunna köra rs 2.7 och turbo cup m.m har du några tips för att gå vidare????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

914 är ju finns ju bara i golden age. Jag tror att du måste vara sämst trea när turneringen är slut för att komma vidare. Jag har just börjat tävla i Golden Age och har en 914 och en 550. När man klarat Classic Era så får man en bonustävling där man kan vinna en 550. Har du kört den tävlingen?

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

ja.jag har alldrig blivit sämmre en trea i något lopp förutom 914(ush för dom)skall bli kul att höra hur det går för dig...........

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja även den (det är den jag kallar speedsteer)skall bli kul att se om du klarar av att gå vidare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, jag missuppfattade ditt inlägg. Trodde inte du kommit till Golden Age. Tyvärr så har jag nog inga tips eftersom jag själv kämpar med 914 för tillfället...

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tog mig förbi sur 914.sedan var det ganska lätt ett tag. kämpar nu med 911 turbo (minst sakt svår körda)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...