Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Originalformat i Tv 400 & Tv4 film?


Gäst

Rekommendera Poster

Hej!

 

Har haft Tv4 sen den 1 jan då de började att sända via Viasat-plattformen. Jag klagade i en tråd på att de kapat en 2,35:1 film till 1,85:1 men idag har de sänt två filmer framåt småtimmarna i dess rätta format, den ena i 1,85:1 och den andra i 2,35:1 och även Commander in chief tidigare på kvällen sändes i sitt rätta format vilket är bra så mina klagomål kanske inte ska vara så där överdrivet adrenalinstinna för Tv4 verkar bli bättre... :)

 

Viasat har nu kommit med ett bra erbjudande om silverpaketet till oss som har baspaketet och då ingår Tv 400 och Tv4 film. Hur är det med dessa kanaler? Sänder de filmer i sina rätta format eller? Om de gör de så är det ingen diskussion om att jag uppgraderar mitt abonnemang för film i sina rätta format är skitkul!

 

Bosse

 

Eforums medlemmar i bild! "http://eforumare.just.nu"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Viasat har nu kommit med ett bra erbjudande om silverpaketet till oss som har baspaketet och då ingår Tv 400 och Tv4 film. Hur är det med dessa kanaler? Sänder de filmer i sina rätta format eller? Om de gör de så är det ingen diskussion om att jag uppgraderar mitt abonnemang för film i sina rätta format är skitkul!

 

Nu har jag uppgraderat till Viasat-silver från mitt basabonnemang via viasat.se. 139: -/ i månaden (99 år 1, 179 år 2) istället för 99: -. Det fina är att silverpaketet fungerade direkt efter beställningen. Lite fortare än att skicka in en beställning via slöposten om man säger så :)

 

Originalformat eller icke på tv4:s filmkanaler, några tior till i månaden har man väl råd med för 35 kanaler istället för de 15 jag hade innan. Många kommer nog att hoppa på detta erbjudande då viasat inom kort höjer basabonnemanget till 109: -. Det blir en skillnad på 30: -...

 

Bosse som nu ska zappa sig yr ;)

 

Edit: VH1 är en ny kanal som jag glömt att jag minns! Har bättre musik än MTV men det beror väl på att man passerat 40 :)

 

Eforums medlemmar i bild! "http://eforumare.just.nu"

 

[inlägget ändrat 2006-01-16 01:27:15 av Bosse-i-skogen]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...