Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vinn24.se gör mig tokig


chippenoon

Rekommendera Poster

På något sätt har sajten Vinn24.se fått tag i min epostadress och mailar mig 3-5 mail om dagen, fulla med reklam. Det vanliga skräppostfiltret i hotmail, som jag använder, fungerar som vanligt inte utan mailen fortsätter rasa in. Samtidigt verkar det som om de flesta i "Mina kontakter" i hotmail också fått problem med det här Någon som vet något sätt att bli av med dom? Eller kan man kanske anmäla dom någonstans? För dom är verkligen jobbiga...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag googlar på vinn24.se så får jag upp en massa som sidor där den lilla förklaring låter ungefär så här:

"Ja, jag vill har 1 kredit att SMS:a för och anmäler mig också till gratis nyhetsbrev från Vinn24.se."

SMS eller delta i tävling verkar det gälla.

Har du gjort något sådant?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej, det har jag inte. Jag brukar vara väldigt försiktig med att ge ut min epostadress. Använder två epostadresser, då jag har den ena till seriös användning och den andra till att anmäla mig för sådant som du skriver till exempel. Dock var det mycket länge sen jag höll på med gratis-sms och liknande, och jag har med största sannolikhet inte anmält min "seriösa" adress till sådana platser.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...