Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hur får jag bort gammal irriterande text??


Goblin

Rekommendera Poster

Att få bort gammal text från adressfältet så är det ju bara att gå in på verktyg+internet-alternativ och trycka på rensa tidigare. Men nu är det så att när jag högerklickar på "mina nätverksplatser" och efter det klickar på "anslut nätverksenhet" så kommer det upp ett fönster med samma namn. I det fönstret finns två textrutor med namn "Enhet" och "Mapp". När jag klickar på pilen bredvid textrutan "Mapp" så kommer det upp ett gammalt namn på en mapp som jag har varit ansluten till. HJÄLP! HUR FÅR JAG BORT DENNA IRRITERANDE SAK?? (Iofs är det inte jätteirriterande men blev ändå nyfiken på hur man tar bort det)

Tacksam för svar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte men en liten rensning i Komplettera-funktionen kanske hjälper.

Internet-alternativ - Innehåll - Komplettera automatiskt - Rensa formulär

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag uppskattar tipset men det fungerade tyvärr inte. Inga andra förslag?

 

[inlägget ändrat 2006-01-09 15:36:26 av Goblin]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Green Eyed Heart

Hej!

Vet inte riktigt vad du menar. Du kan försöka ta bort Komplettera automatiskt funktionen helt. Avkryssa och rensa bort allt.

Sen kan du testa att rensa MRU (Most Recently Used) dvs. senast använda filer. Det borde hjälpa...

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joo lite svårt att förklara är det ju. Men det enklaste sättet att förklara är att jag inte får bort gammal text från en textruta. Och det är bara problem med en enda textruta. Jag får bort all gammal text från alla textrutor utom just den. Förstår du? ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...