Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Need 4 Speed Most Wanted


L Geek

Rekommendera Poster

Hej!

 

Drog för ett tag sedan hem NFS Most Wanted, tyckte det var kul och konstaterade att det tenderar strula en del emellanåt, så jag gick och köpte det eftersom det - när allt kommer omkring - är ett rätt ok bilspel.

 

Kruxet är, att en handlare jag frågade om vilka versioner som finns, menade att det finns en "vanlig" för PC och en black edition men att den senare endast skall finnas till PS2. Någon som vet hur det ligger till e-g-e-n-t-l-i-g-e-n? Versionen jag laddade ner, skulle enligt beskrivningen vara en Black Edition (BE), så jag känner mig osäker, eftersom jag inte vet vad som skiljer åt. I spelet jag drog ner, börjar man köra en preppad BMW M3, som man får problem med i ett race och förlorar. Sedan får man kämpa sig upp....

 

Jag har bytesrätt 10 dagar enligt säljaren, så länge förpackningen är obruten. Och han blev nyfiken och undrade om jag kunde ta reda på mer.

 

Så om någon vet, är vi troligen 2 som blir tacksamma.

 

Det var för övrigt en fördel att det är rea på spelet just nu... Frågan är hur det är - om det finns i en BE för PC???

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
GamingHome

Om man inte har BE så finns en mod att ladda ned som lägger till det som saknas i orginalet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...