Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Starforce?


luddecat

Rekommendera Poster

Jag installerade Prince of Persia - The Two Thrones, och då installerades självklart Starforce också. Starforce hindrade mig från att få spelet att fungera, efter som det var nedladdat, så jag läste i ett forum hur man skulle göra för att få spelet att fungera. Där stod det att man skulle installera Deamon Tools v.4. När jag höll på att installera, så kom det upp ett fönster som sa något om "Kernel Debugger", och om jag använde det, men jag oroade mig inte direkt för det eftersom jag inte kände igen det, så jag trodde inte att det var något jag använde!

När installationen var klar kom det upp en blåskärm, och jag var tvungen att starta om datorn. Men sen när datorn var omstartad, kom det upp en ruta som sa ungefär att installationen inte slutfördes osv osv..

Sen skulle jag prova att avinstallera, men då fick jag upp ett felmeddelande; "Setup is unable to validate installation". Jag provade då att avinstallera program som använde Starforce, alltså Prince of Persia, men då fick jag upp ett till felmeddelande;

 

"Det gick inte att läsa in C:\Program\DELADE~1\INSTAL~1\PROFES~1\RunTime\11\00\Intel32\Ctor.dll - Det går inte att hitta den angivna modulen"

 

Vad ska jag göra??? Jag kan inte avinstallera varken Deamon tools eller Starforce! Hjälp!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag lyckats avinstallera DAEMON Tools v.4, men jag kan fortfarande inte avinstallera Prince of Persia!

Fortfarande:

"Det gick inte att läsa in C:\Program\DELADE~1\INSTAL~1\PROFES~1\RunTime\11\00\Intel32Ctor.dll - Det går inte att hitta den angivna modulen"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova att installera spelet ovanpå och sen ta bort det. Antagligen slutfördes inte installatioen och därför kan du inte heller ta bort det

 

Milla

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Datamilla: Det är inte tillåtet att hjälpa folk härinne med att få piratkopior att fungera (oavsett vad vi själva moraliskt tycker om det =) men jag avslutar ändå tråden med ett råd till uddecat: Läs lite trådar på APB så lär du dig hur det fungerar med Starforce. Mer än så kan inte diskuteras på eforum eftersom det bryter mot reglerna (vilka du borde läst när du blev medlem)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var inte avsett att få piratkopian att fungera utan datorn men jag förstår er point of view helt ok Ska skärpa mig:)

Milla

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon tar upp det mesta om varför tråden blir låst.

 

*Tråd låst*

 

/OZn - Moderator för Spel – övrigt

_______________________________________________________

Microchips - De små potatisflingorna du äter allra sist i chipspåsen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...