Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Spray slutar med 100 timmar!!


Hakinger

Rekommendera Poster

Spray kommer att ta bort 100 timmar a´195 kronor, och sänka det till 30 timmar i månaden för 195 kronor. Timkostnaden blir då 6:50 under dom trettio timmarna. Jäla snåljåpar, dom kunde iaf gett 50 timmar för pengarna. Så nu får man välan surfa 30 timmar med dom och resten med telia (eftersom dom har billigare minutpris, om man har tagit bonustjosan)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst elaktomte

Jävla snåloffer!!! Jävla tur för dom att det fortfarande lönar sig med 30 timmar då....annars hade dom fått en kund mindre..varför ska vi betala för att dom inte klarar av att sköta ett företag så det går med vinst!?

 

//Petra L

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med. Fick det "glada" beskedet från dem idag. Men egentligen... Hur kan man erbjuda en tjänst om man inte räknar med att kunderna ska utnyttja det till fullo?

30-timmarsgränsen innebär nu att Spray bara är 10 öre billigare i timmen än Telia om man är inne på kvällstid...

Suck...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ingen som har tänkt på att det redan från början var ett

marknadsföringstrix för att skaffa så många användare som

möjligt? När man sedan samlat på sig så många som man

räknat med slår man klubban i huvet på dem. Det måste ju

finnas gränser för hur fel man kan räkna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar ju onekligen som Telia blir billigare på kvällstid med InternetBonusen även med uppkopplingsavgiften och 24kr/månad inräknat. Och sånt dåligt uppförande som Spray har visat ska de inte komma undan med... Mycket ont går att säga om Telia, men riktigt så dålig service har jag aldrig fått där.

Är det någon som vet om det fortfarande finns något Gratisabbonnemang som erbjuder uppkoppling via lokalsamtal alltså inte 020? Då kunde man ju lägga på Telebonus där?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hans Zetterberg

Spray suger helt enkelt..

det blir inte ett dugg billigare

även om man bara surfar kvälls tid.. möjligen om man bara surfar på dagen men hur många gör det på en skala?

 

nej.. bojkotta spray!

 

/Hasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

konstigt att de behåller att de kopplar ner efter 4 tim !!! Verkar ju inte som de vill ha några användare alls.

 

Nu orkar jag inte leta reda på de gamla papprerna ..men plötsligt var man en testanvändare för någon vecka sedan när de sa att de inte tog in fler.

Hade de inte testat denna abbonemangsform innan.

 

// Rikard

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

En sänkning till 50 hade varit accetabelt, men ner till 30!, man borde säga upp abbonemanget av ren protest, lönsamt eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Faktum är ju att det en normal månad blir billigare att använda sig av Netlink Fastpris 120. I alla fall om man är hemma och utnyttjar de två timmarna varje dag.

Personligen har jag sagt upp mitt abbonnemang på Spray -mest i protest, men det är också ett av de absolut sämsta serviceföretagen jag stött på i övrigt. Mailen har aldrig fungerat och om man skickat ETT mail med frågor så får jag alltid minst två-tre stycken svar på samma mail. Synnerligen ineffektivt, inte sant?! Några lösningar har de ju heller aldrig, utan de behandlar en som en idiot.

De klarade inte ens av att säga upp mitt abbonnemang korrekt - jag mailade och sade upp det fr o m 31/8 (tänker minsann surfa exakt 100h först) och fick några svarsmail med bekräftelse. När jag sedan skulle koppla upp mig idag så var abbonnemanget redan avstängt!! De har nu i och för sig lovat att öppna det igen så fort som möjligt, men vad är det här för företag? Inte nog med att de inte kan räkna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...