Just nu i M3-nätverket
Jump to content

UrlLstCk.exe-Programfel

windowsman

Recommended Posts

Hej

Precis när jag loggar in i mitt användarkonto kommer en flera felrutor upp där det står Det gick inte initiera programer korrekt(0xc06d007e). Klicka på OK för att avsluta programet.

Efter att jag har sagt OK forsar det bara fram Symantec ruta där det står En nödvändig fil kunnde inte läsas in: \NAVAPW32.DLL

Det dyker upp flera samma rutor på samma gång så jag tvingas varje gång kryssa 9 rutor samtidigt jobbigt + den första programfels rutan.

Jag har aldrig haft eller drabbats av sånt.

Vet någon vad der kan bero på ?

/Tack på förhand

Kan det ha något sorts samband med att jag innan avinstallerade Live uppdate till min föra antivirus Norton internet security 2003.

(Nu har jag 2006)

Det fanns två live uppdate på lägg till ta bort program så jag tyckte den förra var onödigt.

Menar du så här:

Du hade två Live Update i Lägg till och ta bort.

Du tog bort den äldsta.

I så fall kan de ha använt någon gemensam fil kanske och som nu inte finns kvar. Avinstallera ordentligt med hjälp av de avinstallationsprogram och -anvisningar som man hittar på Symantecs webbplats (i alla fall den amerikanska). Installera den nya versionen.

Stefan Eklinder

Tråden flyttad till Virus - Antivirus

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder> moderator WindowsXP|

"Vad händer om du blir halvt ihjälskrämd, två gånger?"

- Steven Wright

Varför blev jag flytad till virus-Antivirus har det visat sig att det inte är vanligt programfel utan handlar det om virus och andra otrevligheter?

Stefan Eklinder
windowsman skrev:

Varför blev jag flytad till virus-Antivirus har det visat sig att det inte är vanligt programfel utan handlar det om virus och andra otrevligheter?

Norton du har problem med är väl ett antivirusprogram?

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

"Vad händer om du blir halvt ihjälskrämd, två gånger?"

- Steven Wright

Har du använt programmen SymNRT och Rnav2003 för att avinstallera Norton-programmen ordentligt, som det står på Symantec-sidan du länkar till?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...