Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

HÄR FÅR NI REDA PÅ HUR NI GÖR EN 7.5 TIBIA SERVER!


Crazy

Rekommendera Poster

  • Svars 58
  • Skapad
  • Senaste svar

Hej en fråga till :P

 

Hur gör man så när en vill köpa hus när man skrivit in dte att dne bara måste logga ut och en in så jag slipper starta om servern hela tiden :P??

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

jag behöver hjälp kan du adda min msn? anton_liljeberg@msn.com

allafall min fråga e när man startat servern hur loggar man in på den?startar man bara tibia 7.5??

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • 2 months later...

Hej Snälla CrazySwe kan du hjälpa mig jag har gjort som du sa men går inte om du addar min msn kan jag förklara mer snälla hjälp mig!!

 

//Johan

 

Msn: Johanerik_9@hotmail.com

 

[bild bifogad 2006-10-31 12:24:00 av Crociz]

880735_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carzyswe snälla kan du hjälpa mig med min Ot server

 

A.A.C. funkar inte och hur får man ett monster att respawna på mappen?? asså typ orshabaal, Demondras och hur gör man en quest det går inte Snälla CrazySwe adda min msn eller om nån annan vet hur man gör adda mig!!

 

 

 

 

//johanerik_9@hotmail.com

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Tja allihopa, jag har kommit ganska långt med min Ghetto bladers server 2.2 och har ställt in mina portar på 7171 men ändå när jag försöker öppna själäva tibia för att kontrollera serven att allt fungerar så står det, Connection Refused All login servers are offline, jag vet inte hur man skaffar router så den kan inte hjälpa mig, eller hur man ändrar routern om jag har det..kan nån hjälpa mig, den som hjälper får bi gm eller får grymma grejer på serven

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...