Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem med skypeOut betalning


Gangsingen

Rekommendera Poster

 

Jag har betalat 10Euro för att få skypeout att fungera. Betalade med mitt VISA kort, och pengarna har reserverats. Dock har ej skypeout aktiverats, och heller finns inga inköp registrerade på min användare hos skype. Någon som har råkat ut för detta? Hur lång tid ska jag förvänta mej att det tar innan jag får mitt skypeOut att fungera? Har väntat i 10timmar snart.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

 

Ska du inte få aktiveringskod och liknande?

Dyker väl upp med eposten, eller?

 

Sen tar det väl tid innan de har fått in dina pengar och räknat med dem.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Vad händer om du blir halvt ihjälskrämd, två gånger?"

 

- Steven Wright

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Javisst, aktiveringskod fick jag på en gång, men pengarna har inte registrerats ännu. Saldot står fortfarande på 0Euro. Undrar bara om det brukar ta så lång tid...eller lång och lång... :)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

Har inte handlat något utomlands och inte via kontokort på nätet här hemma, så att jag vet inte hur lång tid det är normalt att det ska ta.

 

Ibland kan det ta en evig tid innan de registrerar en del kortbetalningar här hemma. Bara att betala taxi med kort tog 14 dagar innan de drog pengarna.

 

Är du bra på engelska så kan du skicka iväg ett mail till företaget du betalat och fråga. Antar att det är engelskt.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Vad händer om du blir halvt ihjälskrämd, två gånger?"

 

- Steven Wright

 

 

 

[inlägget ändrat 2005-11-22 19:09:52 av Stefan Eklinder]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

När jag handlat med kort tidigare så registreras ju köpet direkt. Denna tråd gäller specifikt SkypeOut betalningen. Jag tycker det är underligt att de reserverat pengarna redan, men ingenting har reistrerats på mitt användarkonto, vilket inte borde ta så lång tid.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det tog 3dagar innan pengarna kom in på mitt skype-konto. Däremot fungerade Paypal-betalning perfekt, saldot ökade direkt. Detta som svar på mina egna frågor, om det skulle vara någon till hjälp i framtiden!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...